خبرهای داغ:
ياسر متانت
در بيانيه شوراي تبيين مواضع بسیج دانشجویی گلپايگان آمده است:
شوراي تبيين مواضع بسیج دانشجویی گلپايگان در سوگ سردار دلها بيانيه اي صادر كرد
کد خبر: ۹۲۰۷۵۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاري بسيج از گلپايگان،در سوگ سردار دلها،سپهيد شهيد حاج قاسم سليماني، شوراي تبيين مواضع بسیج دانشجویی گلپايگان، با صدور بيانيه اي اين ترور ناجوانمردانه را محكوم كرد.

در مطلع بيانيه،نويسنده با اسفناك بودن شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان عزیزش بویژه ابومهدی المهندس،اين حادثه تلخ را عامل نا اميدي در جبهه مقاومت نمي داند و اظهار مي كند: اما باید بدانند همانطور که انتقام شهادت محسن حججی عزیز، نابودی و حذف داعش از روی این کره خاکی بود، انتقام شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، فتح قدس و شکست آمریکا و پرتاب اسرائیل به زباله دان تاریخ خواهد بود.

نويسنده ترور حاج قاسم سلیمانی با راکد پهبادهای آمریکایی را نشان از بزدلی و حقارت سردمداران آمريكايي مي داند و مي نويسد:

ترور حاج قاسم سلیمانی با راکد پهبادهای آمریکایی به خوبی نشان داد که آمریکای به ظاهر ابرقدرت، در سطحی از بزدلی و حقارت است که جرأت رویارویی مستقیم با سربازان دلیر و قدرتمند اسلام را ندارد و در صدد آن است که با ترور و جنایت، مانع پیشرفت سپاه اسلام و یا شکست جمهوری اسلامی شود.

در اين بيانيه با اشاره به قدرت معنوي و استراتژيك انقلاب اسلامي در مقابله با دشمنان آمده است: سربازان جمهوری اسلامی منتظر اشاره سید علی هستند تا خاک آمریکا و اسرائیل را به گورستان تروریست ها و جنایتکاران تبدیل کنند.

متن كامل بيانيه به اين شرح است:

 بسم الله القاصِم الجَبّارین

فَضَّلَ ا... المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدین اَجراً عَظیما

با رفتن شهید سپهبد سلیمانی به حول قوّه ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند. امام خامنه ای (حَفَظَهُ ا... تَعالی)

شهادت فرمانده سپاه قدس، سردار رشید اسلام، مالک اشتر سید علی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه یاران عزیزش بویژه ابو مهدی المهندس داغی است بر دل همة ما، اما نشانة ناامیدی و شکست ما نخواهد بود.

حماقت دشمنان جمهوری اسلامی ایران از جمله آمریکای جنایتکار ایجاب می کند چنین خیال خامی را در ذهن خود بپرورانند که با ترور فرمانده جبهة مقاومت می توانند جبهة مقاومت را به سمت نابودی سوق دهند. اما باید بدانند همانطور که انتقام شهادت محسن حججی عزیز، نابودی و حذف داعش از روی این کرة خاکی بود، انتقام شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، فتح قدس و شکست آمریکا و پرتاب اسرائیل به زباله دان تاریخ خواهد بود ان شاءا...

وعدة دیدار حزب اللّهیان عالم است *** مسجدالاقصی نماز حضرت سید علی

ترور حاج قاسم سلیمانی با راکد پهبادهای آمریکایی به خوبی نشان داد که آمریکای به ظاهر ابرقدرت، در سطحی از بزدلی و حقارت است که جرأت رویارویی مستقیم با سربازان دلیر و قدرتمند اسلام را ندارد و در صدد آن است که با ترور و جنایت، مانع پیشرفت سپاه اسلام و یا شکست جمهوری اسلامی شود و خود می دانند که  آرزوی خود را به گور خواهند برد

و این، جبهه ی مقاومت خواهد بود که جشن پیروزی خود را در قدس شریف خواهد گرفت و دشمنان جمهوری اسلامی بدانند با ترور مالک اشتر سید علی، کشور ما از عمّار ها و میثم تمّار ها خالی نخواهد شد و "دوران بزن و در رو تمام شده است" و به فرموده ی رهبر عزیزمان، بدانید، "انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است" ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور احمق  آمریکا آماده ی پاسخ سختی از طرف جمهوری اسلامی باشد.

سربازان جمهوری اسلامی منتظر اشارة سید علی هستند تا خاک آمریکا و اسرائیل را به گورستان تروریست ها و جنایتکاران تبدیل کنند.

آمریکایی ها شقاوت و پستی خود را با این ترور نشان دادند و ثابت کردند که منتظر آنند که لحظه ای به آنها اعتماد کرده تا خنجری زهرآگین به قلب ملت ایران  فرو کنند و باید  به اطلاع تمام کسانی که هنوز خیال مذاکره با آمریکا را دارند برسانیم، زین پس اگر کسانی دم از مذاکره با آمریکا بزنند، منتظر تو دهنی محکمی از سمت ملت ایران باشند و اعلام آمادگی می نماییم که هر لحظه منتظر اشارة رهبر عزیزمان هستیم  تا انتقام سختی از آمریکای جنایتکار بگیریم و تا پاسخ  درخوری برای این گستاخی دونالد ترامپ ندهیم، لحظه ای آرام نخواهیم گرفت.

اِنّا مِنَ المُجرِمینَ مُنتَقِمُون (سورة سجده/ آیة 22)

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گلپایگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها