نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛
امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پی جان باختن عزیزان در حادثه ی هواپیمای مسافربری اوکراینی و اعلام وقوع دخالت خطای انسانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۵۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسج در کرمان، امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پی جان باختن عزیزان در حادثه ی هواپیمای مسافربری اوکراینی و اعلام وقوع دخالت خطای انسانی در آن در بیانیه ای به شرح ذیل اظهار داشته اند .
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم نجیب ایران، جان باختن عزیزان در حادثه ی هواپیمای مسافربری اوکراینی غم بزرگی بر دلهای ما و خانواده های مصیبت زده و دل رهبر معظم انقلاب قرار داده است.

پس از بررسی های لازم اعلام شد خطای انسانی در وقوع حادثه، دخالت داشته است و این امرتحمل مصیبت را بسیار سنگین تر کرده است.


مردم فهیم و حکیم ما ضمن مطالبه برخورد لازم با فرد یا افرادخاطی اجازه نمی دهند، وقوع این خطا موجب ناسپاسی و بی مهری و تاختن دشمنان بر سپاه شود. و شکوه و عظمتی که همواره پاسداران اسلام در چهل ساله انقلاب آفریده اند و اخیرا خون سردار بزرگ وپرافتخار شهید حا ج قاسم سلیمانی آفریده است، به حاشیه رانده شود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامى براى دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنانان به وجود آمده و همواره حافظ انقلاب و شرافت و عزت و امنیت کشور بوده و هست.


سپاه همواره دستگیر ملت در سختی ها و بلایا بوده و غبار غم را ازچهره ملت پاک کرده و سینه خود را سپر دفع تهاجم بیگانه به مرزهای جغرافیایی و دینی و جان خود را زره عدم نفوذ ضربات دشمنان ساخته است.
واضح است انقلاب هرچه دشمن دارد، در مقابل سپاه صف آرایی کرده و تخریب کنند. از دشمن جز این انتظار نیست با رذالت تمام بتازند.
یقین دارم ملت عزیز و حکیم ایران، قدردان سرمایه عظیم معنوی ومادی سپاه نجیب،فداکار و جان بر کف و آبرومند خود، هست و خواهدبود.
خدای کریم، این عزیزان را مورد لطف و رحمت خاص خود قرار دهدو خاطر همه داغداران و ملت عزیز و رهبر معظم انقلاب را تسلی بخشد و دلها را آرام کند .


امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ۲۱ دی ماه ۹۸

ارسال نظرات