امام جمعه شهر سنندج گفت: ملت ایران در این ۴ دهه از عمر پربرکت نظام همواره نشان داده اند که ملت و مردمی انقلابی و ولایتمدار هستند و علیرغم تحریم‌ها هرگز حاضر نیستند در برابر زورگویی‌های دشمنان کوتاه بیایند.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۶۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در پیش همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن که در سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: شهید سلیمانی در طول عمر پربار خود تلاش‌های بسیار برای وحدت جهان اسلام داشتند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه شهر سنندج گفت: ترور سردار قاسم سلیمانی به دست آمریکایی نه تنها برای آنان یک دستاورد نبود، بلکه همین جنایت باعث شد که آبروی دولتمردان آمریکا بیش از این در دنیا برود.

عنوان کرد: دفاع از جان، دفاع از دین و دفاع از مظلومین سه رویکرد اسلام در راه جهاد و مقاومت است.

این عالم اهل سنت بیان کرد: امروز جهان اسلام نیازمند زمان شناسی و آینده نگری است و اگر این دو اصل را رعایت کند، دشمن هرگز راه نفوذی برای ورود به جهان اسلام نخواهد داشت.

ماموستا رستمی ادامه داد: ملت ایران در این ۴ دهه از عمر پربرکت نظام همواره نشان داده اند که ملت و مردمی انقلابی و ولایتمدار هستند و علیرغم تحریم‌ها هرگز حاضر نیستند در برابر زورگویی‌های دشمنان کوتاه بیایند.

امام جمعه شهر سنندج گفت: همدردی و اندوه سپاه از این حادثه از آنجا مشخص است که سرداران تراز اول آن، یعنی سردار حاجی زاده آرزو کردند‌ای کاش در جمع مسافران بودند.

گفتنی است که همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و تاکنون ۹ پیش همایش آن در برخی از استان‌های کشور برگزار شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات