علی آزوغ
سرپرست شرکت آبفا روستایی استان چهارمحال و بختیاری؛
سرپرست شرکت آبفا روستایی استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۱۱ طرح آبرسانی در شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، کیار، بروجن و لردگان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۱۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سهراب بهرامی با اعلام این خبر، افزود: از مجموع این طرح ها، چهار طرح در روستا‌های شمس آباد، خوی، بهرام آباد و ایرانچه شهرستان شهرکرد، دو طرح در روستا‌های خراجی و گل سفید شهرستان کیار، دو طرح در روستا‌های چم خرم و صادق آباد، مارکده شهرستان سامان، یک طرح در روستای منجرموئی شهرستان لردگان، یک طرح در روستای دهنو بروجن و یک طرح در روستای تومانک شهرستان بن افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز چاه تامین آب، ساخت تصفیه خانه آب، ساخت و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب، ساخت مخازن ذخیره آب آشامیدنی، تعویض لوله‌های خطوط انتقال آب از منابع آب به مخازن ذخیره و لوله گذاری خطوط برگشت از مخازن به روستا‌ها، تعویض شبکه‌های داخلی فرسوده آب روستا‌ها، محوطه سازی و فنس کشی حریم منابع آب آشامیدنی روستا‌ها است.

بهرامی بیان داشت: از مجموع این طرح‌های آبرسانی، دو طرح تا پایان دی ماه، هفت طرح در دهه مبارک فجر و دو طرح تا پایان اسفند به بهره برداری می‌رسند.

سرپرست شرکت آبفا روستایی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها، ۱۶۹۴۶ نفر از جمعیت روستایی از آب آشامیدنی سالم وبهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات