سپاه تنها یار سیل زدگان بشاگرد

این روزها شهرستان بشاگرد با بیش از ۱۵۰ روستای کوچک و بزرگ همانند اکثر شهرستان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان درگیر سیل و راه بندان است.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۸۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ،در پی بارندگی سیل آسا گذشته در جنوب کشور شاهد خسارات فراوانی در مناطق مختلف هستیم اما ماجرای بشاگرد از سایر مناطق متفاوت‌تر است.

حدود ۹۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان بشاگرد خاکی و صعب‌العبور می‌باشد و با هر بار بارندگی مسیر اکثر این روستاها به مرکز شهرستان مسدود می باشد.

متاسفانه سیل روزهای اخیر در این شهرستان بازهم مثل همیشه ارتباط بسیاری از روستاها را به مرکز شهرستان قطع کرده است و تردد به بسیاری از روستاها از جمله روستاهای بخش گافر و پارامون غیرممکن شده است.

بازهم نیروهای بسیج و سبزپوشان سپاه پاسداران در کمک رسانی به مناطق محروم و سیل زده بشاگرد پیش قدم شده اند و همانند همیشه اولین گروه برای کمک رسانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد گفت: نیروهای بسیجی و پاسدار بعد از بارندگی های سیل آسا وارد عمل شده و برای کمک به سیل زدگان همه تلاش خود را به کار گرفته اند.

سرهنگ محمود سلیمانی اظهار داشت: با پیگیری‌های فراوان یک فروند بالگرد جهت انتقال دو بیمار بد حال از مرکز استان به روستاهای سگن و سگرکن اعزام شد و بیماران به بیمارستان مرکز شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی اقلام ضروری تهیه و درخواست بالگرد جهت توزیع اقلام به مناطق سیل زده گافر و پارامون انجام شده انشالله که محقق گردد.

فرمانده سپاه بشاگرد گفت: از مردم درخواست می‌کنیم جهت کمک به مردم سیل زده جهت اسکان و خوراکی همکاری کنند.

سلیمانی بیان داشت: نیروهای بسیجی و پاسدار بلافاصله بعد از بارندگی های سیل آسا اعلام آمادگی و خدمات رسانی به مردم سیل زده منطقه را کرده‌اند.

ارسال نظرات