در چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛

جشنواره الگوی برتر پایگاه های مقاومت مسجد محور

جشنواره طرح اسوه و الگوی برتر پایگاه های مقاومت مسجد محور با معرفی و تجلیل از پایگاه های برتر مساجد چهارمحال و بختیاری در مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۳۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سیدمسعود موسوی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره پایگاه های فعال مساجد استان معرفی و از مسئولین پایگاه های مقاومت، امامان جماعت و هیئت امنای این مساجد تجلیل شد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این جشنواره با شرکت 30 پایگاه مسجد از سراسر استان برگزار شد، افزود: پایگاه های برتر مساجد استان برای شرکت در جشنواره ملی الگوی برتر مسجد محور کشور معرفی شدند.

وی با بیان اینکه دو پایگاه مسجد استان به عنوان پایگاه های فعال و برتر استان برای جشنواره کشوری به تهران اعزام و در نمایشگاهی شش روزه آثار خود را به نمایش می گذارند، اظهار کرد: پایگاه مقاومت خواهران مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهرکرد و پایگاه برادران شهداء خراجی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

سرهنگ موسوی تجربه نگاری، انتقال تجربیات، معرفی پایگاه های فعال، معرفی برنامه های شاخص و نوآورانه پایگاه های بسیج فعال و تجلیل از نخبگان بسیجی، هیئت امناء و ائمه جماعت مساجد شاخص استان را از اهداف برگزاری این جشنواره خواند.

در پایان این جشنواره 30 نفر از بسیجیان، هیئت امناء و امام جماعت های مساجد فعال چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین متولی مساجد استان تجلیل شدند.

ارسال نظرات