خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: نخستین محموله کمکی شامل مواد غذایی برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد
کد خبر: ۹۲۰۸۱۸۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مظفر محمدخانی اظهار داشت: هلال‌احمر استان سمنان با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان برای کمک به هموطنان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در این استان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای یاری‌رساندن به هموطنانمان کرده است.
وی افزود: هلال‌احمر استان سمنان ۸۵۰ بسته غذایی یک‌ماهه و ۷۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته را در قالب نخستین محموله کمک‌های این جمعیت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بسته‌های غذایی ماهانه ارسالی را شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، کنسرو و خرمای خشک که به‌میزان ۱۶ تن بوده است عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این محموله از انبار‌های هلال‌احمر استان بارگیری و به‌صورت مستقیم به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
محمدخانی گفت: در قالب این محموله ارسال شده از سوی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به سیستان و بلوچستان علاوه بر بسته‌های غذایی، ۱۰ تن انواع حبوبات، قند، شکر، چای و روغن نیز ارسال شده است.
وی بیان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری همه مردم و مسئولان هر چه سریع‌تر مشکلات مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان برطرف شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها