خبرهای داغ:
معاون اجرایی و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
حمزه برین گفت: انقلاب ما رزمنده مجاهد جهادی پای رکاب رهبری میخواهد. تاریخ نباید تکرار شود، علی زمان ما نباید تنها بماند. امروز علی زمان ما یک تنه در میدان نبرد با دشمنان داخلی و خارجی در حال جنگ است و ایشان به سلمان ها،مقدادها و عمارهایی نیاز دارد تا بتواند در خنثی سازی خدعه و نیرنگ دشمنان تلاش کند.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۵۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست با شورای اندیشه ورز دهستان زوارک الموت شرقی،دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی عنوان کرد: از سردار حاج قاسم سلیمانی امروز به عنوان اسطوره مقاومت به نیکی یاد میکنند.

 

وی ادامه داد: یکی از اعتقادات و باورهای بارز این شهید که واقعا عینیت داشت این بود که باید دشمن را در زمین خودش زمین گیر کرد و اجازه جلو آمدن به او را  نداد و به این خاطر جبهه مقاومت در سوریه، لبنان و عراق را تشکیل داد و برای مبارزه با داعش و تفکر داعشی چه ظرفیت های بزرگی از ایران، عراق، سوریه، یمن، پاکستان،افغانستان و ...با تفکرات،عقاید، زبان و گویش مختلف، ذیل یک پرچم برا دفاع از اسلام به میدان آورد و این دستاورد بزرگ و با عظمتی است.

 

برین گفت: چه کسی فکر می کرد سوریه را بتوان از دست داعش نجات داد؟ ولی امروز کشور سوریه و عراق به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی با اقتدار در حرکت هستند.

 

معاون اجرایی و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ما شکر میکنیم که کشور عزیز ما ایران، زیر سایه تدابیر حکیمانه حضرت آقا و نظر حضرت حجت و سربازی سربازان جان بر کفی همانند قاسپ سلیمانی ها و سردار حاجی زاده ها،امنیت دارد.

برین افزود: امروز همه ما باید باور کنیم و یقین داشته باشیم که کشور ما دشمن آشکار دارد و برای نابودی ما مدام در حال طراحی نقشه و نابودی هست.


این مسئول اذعان کرد: از خصوصیات بارز شهید سلیمانی این بود که باور به این مطلب داشت و تمام عمرش را در جبهه ها گذراند. روزی در دفاع مقدس، روزی در مبارزه با اشرار و سال ها در خارج از مرزها در جبهه های عراق،لبنان،سوریه و... . تمام فکر و ذهن و گوش و چشم ایشان به اراده و خواست رهبری بود. این شهید چون باور و یقین به بودن دشمن داشت، با تمام وجود مبارزه می کرد.

 

معاون اجرایی سپاه و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد: امروز فضای خدمت در روستاها واقعا ارزشمند و توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمیکند. انسان احساس میکند کارهایی که در روستاها انجام میدهد، اثر دارد و اثرش نیز به عینه دیده میشود.

 

وی افزود: در این برهه حساس کشور باید باور کنیم که این مملکت نیاز به مجاهد و رزمنده جهادی دارد، رزمنده ای که نگاه جهادی در همه عرصه های انقلاب اسلامی داشته باشد. از مدیر انقلاب اسلامی پذیرفته نیست که اراده ای در حل مشکلات مردم نداشته باشد.


برین تصریح کرد: افرادی که در قرارگاه پیشرفت و آبادانی مشغول به خدمت هستند دارای روحیه جهادی، نگاه خدمت رسانی ، جوان، خستگی ناپذیر و انقلابی هستند و این نگاه باید در همه مدیران جمهوری اسلامی باشد همانگونه که در ابتدای راه انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

 

این مسوول اضافه کرد: فرهنگ جهاد را باید بین خودمان زنده کنیم، باید کمک کنیم این اتفاق در روستاها، شهر ها و همه جای کشور اتفاق بیفتد. در اوایل انقلاب هم این فرهنگ جهادی بود که مردم و مسئولین از جان و مال خودشان در راه خدا جهاد میکردند و برای انقلاب اسلامی، اسلام و اعتلای دین خدا کار می کردند.

 

برین در پایان گفت: انقلاب ما رزمنده مجاهد جهادی پای رکاب رهبری میخواهد. تاریخ نباید تکرار شود، علی زمان ما نباید تنها بماند. امروز علی زمان ما یک تنه در میدان نبرد با دشمنان داخلی و خارجی در حال جنگ است و ایشان به سلمان ها،مقدادها و عمارهایی نیاز دارد تا بتواند در خنثی سازی خدعه و نیرنگ دشمنان تلاش کند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها