مبلغان توانمند اهل سنت و تشیع به خارج از کشور اعزام می شوند

 معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از اعزام مبلغان اهل سنت و تشیع به خارج از کشور خبر داد و گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی به صورت منطقه‌ای برای روحانیون برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۳۱۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مرتضی یوسفی‌راد، معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت اظهار کرد: اعزام مبلغان اهل سنت و تشیع همزمان به خارج از کشور یکی از برنامه‌های حوزه آموزش و پژوهش شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت است.

وی با اشاره به اجرای این طرح از سال آینده در سطح کشور افزود: در این راستا و به منظور ارتقای توانمندی روحانیون سطح کشور در تلاشیم تا دوره‌های آموزشی به صورت منطقه‌ای برای روحانیون برگزار می‌کنیم.

یوسفی‌راد بیان کرد: بعد از مرحله توانمندسازی روحانیون و استعداد سنجی آنان، دوره‌های آموزشی تخصصی برای روحانیون اعزامی برگزار خواهد شد و این افراد برای تبلیغ و شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی به خارج از کشور اعزام می‌شوند.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه آموزش و پژوهش اشاره و عنوان کرد: درحوزه آموزش و پژوهش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانیم تا در کنار صدرو مدرک و برگزاری آزمون، فعالیت‌های پژوهشی این حوزه را افزایش دهیم.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، اجرای نشست‌ها و کارگاه‌های بین علمای شیعه و اهل سنت را یکی دیگر از برنامه‌های هدف گذاری شده حوزه آموزش و پژوهش دانست و عنوان کرد: توانمندسازی اساتید حوزه‌های علمیه و مدارس علوم دینی به صورت جدی مورد توجه ما قرار گرفته و از سال آینده این برنامه‌های آموزشی ویژه اساتید برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار