خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به مهمترین برنامه‌های یادواره شهدای ورزشکار گفت: قرار است نائب رئیس ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور عراق اینجا سخنرانی کنند که محور سخنرانی شان در رابطه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس است و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۳۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح امروز در یادواره شهدای ورزشکار استان اظهار داشت: این یادواره به دنبال ترویج فرهنگ فاطمی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

وی عنوان کرد: این یادواره برای اولین بار در یک سالن ورزشی برگزار می‌شود و شعار محوری یادواره (شهادت پیمان جوانمردان در آیین بندگی است) این یادواره با معرفی شهید شاخص  ورزشکار مدافع حرم شهید مرتضی بصیری پور برگزار می‌شود.
 
مدیر سازمان ورزش و جوانان استان افزود: ما میزبان خانواده‌های ۶۴ شهید ورزشکار هستیم که اگر امروز امنیت و آرامش جامعه را داریم مدیون شهدای گرانقدر است که از عزیزترین گوهر و جودی شان گذشتند تا ایران اسلامی با عزت و اقتدار بر قله‌های رفیع قرار بگیرد.

وی بیان داشت: امیدواریم این یادواره الهام بخش نسل جوانی باشد که قرار است آینده سال سرزمین ایران باشند.

عزیزی با اشاره به مهمترین برنامه‌های یادواره شهدای ورزشکار گفت: قرار است نائب رئیس ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور عراق اینجا سخنرانی کنند که محور سخنرانی شان در رابطه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس است و حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: دل نوشته هائی از خانواده‌های شهدا توسط همسر شهید سید علی رضوی خوانده می‌شود.

وی ادامه داد: بیانیه دوازدهمین یادواره شهدا که تجدید میثاق نسل جدید با شهدا است عنوان می‌شود و تولید محتوا در تهیه کلیپ‌های مختلف انجام شده که در این یادواره پخش می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: یادواره به دنبال این است که کارکرد‌های فرهنگ ایثار و مقاومت و تکریم ایثار و اخلاص را به جامعه بویژه نسل جوان منتقل کند.
 
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری دوازدهمین یادواره شهدا ناظر بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به دنبال تعمیق بخشی به هویت دینی ملی و انقلابی ملتی است.

وی افزود: شهدای اسلام دوشادوش آن‌ها سردار بزرگواری که دلیرانه از مرز‌های جغرافیای ایران دفاع کرد. بعد از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رفقای شهیدش ما شاهد خروش انقلاب اسلامی در سراسر گیتی در میان آزادی خواهان جهان هستیم.


عزیزی گفت:: امروز وظیفه داریم نه تنها راه او را زنده بداریم امروز در سایه امنیت و اقتدار پیام آور صلح و دوستی باشیم.

گفتنی است، میرجلیلی مسئول قشر بسیج ورزشکاران کشور و روئسای هیئت‌های ورزشی از چند کشور عراق و افغانستان و گواندا و فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولین استان در این محفل حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها