خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: درگذشت سرنشینان هواپیمای تهران-کی یف سبب عزادار شدن مجدد همه ملت ایران گردید.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۵۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در مراسم یادبود جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران- کی یف، با تسلیت این واقعه گفت: نباید فراموش کرد مسبب اصلی این حادثه رژیم جنایت کار آمریکا است که در آخرین اقدام خود دست به ترور سردار سلیمانی زد.

وی افزود: اینکه امروز آمریکا به طور مستقیم دست به ترور سردار سلیمانی می زند و خود ترامپ مسدولیت این اقدام را می پذیررد به این معنا است که در طول این سال ها هرآنچه که آمریکایی ها خواستند در منطقه انجام دهند به شکست خوردند و تنها راه باقی مانده برای آنان این اقدام بوده است.


کاظمی در ادامه گفت: پس از جنگ جهانی دوم آمریکایی ها هر چه خواستند در کشورهای مختلف انجام دادند اما این موضوع در منطقه غرب آسیا برای آنان متفاوت بوده است، و شکست های آنان هر روز در این نقطه از جهان بیشتر و بیشتر شده است.


وی در ادامه به سیلی سپاه بر پیکره آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: امروز عین الاسد به عین الجسد تبدیل شده است، پایگاهی که از نظر آمریکایی ها امنترین و مجهز ترین پایگاه نظامی در منطقه بوده است و هر مقامی آمریکایی که می خواست درعراق حضور پیدا کند به این پایگاه میرفت.


وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشیع شهید سلیمانی گفت:قشهید سلیمانی نماد مقاومت و نه به سازش بود و با حضور 25 میلیون نفر در کشور در مراسم تشیع شهید سلیمانی این پیام به همه صادر شد که مردم ایران مجددند با حرکت مقاومت و مبارزه با استکبار بیعت کردند و به خط سازش نه گفتند.


مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: درگذشت سرنشینان هواپیمای تهران-کی یف سبب عزادار شدن مجدد همه ملت ایران گردید.


وی افزود: گروهی در کشور که پس از این حادثه سکوت کرده بودند و پس از چند روزهمین که اعلام شد پدافند سپاه به خطا این هواپیما را مورد هدف قرار داد به یکباره خونخواه سرنشینان هواپیما شدند، اگر به راستی خونخواه بودند چرا از ابتدا عکس العملی نشان ندادند، آیا این افراد خونخواه هستند یا خونخوار ملت هستند.


وی گفت: افرادی که این چنین عمل می کنند دستشان همانند ترامپ به خون سردار سلیمانی آغشته است.


کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل سیستان وبلوچستان اشاره کرد و گفت: سیل اخیر در سیستان و بلوچستان بی سابقه بوده است به گونه ای که در طی یک روز به اندازه یک سال بارندگی شده است.


وی افزود: باید هرکس به هر شکلی که می تواند به جمع آوری کمک های مردمی بپردازد و منتظر ابلاغ یا دستور نباشد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها