خبرهای داغ:
به همت کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین:
دوره آموزشی یک روزه کاشت گل محمدی در دهستان های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور دکتر بغدادی استاد دانشگاه و مدرس جهاد کشاورزی استان قزوین در قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۶۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دوره آموزشی یک روزه کاشت گل محمدی در دهستان های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور دکتر بغدادی استاد دانشگاه و مدرس جهاد کشاورزی استان قزوین در قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار گردید.

مازیار سلخوری مدیر کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خصوص برگزاری این دوره گفت: رسته زراعت و باغبانی جزو رسته های اصلی ایجاد و توسعه اشتغال در روستاها می باشد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره، آموزش روستاییان و کشت بیش از ۱۰ هکتار از زمین های بلااستفاده در روستاهای دهستان های زوارک الموت شرقی،دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی می باشد.

مسوول کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین اذعان کرد: این دوره متشکل از ۲ بخش تئوری و بازدید از نمونه های موفق استان نیز با حضور ۳۰ نفر از اهالی روستاهای هدف قرارگاه برگزار گردید.

سلخوری در پایان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای ایجاد شبکه سازی و تشویق به کاشت گل محمدی در روستاهای هدف قرارگاه، جهت تحویل افراد آموزش دیده ، اقدام به خرید دسته جمعی نهال و نهاده های گیاهی با قیمت بسیار پایین نموده و همچنین در خصوص اتصال به بازار فروش، تسهیل گیری و اقدامات موثری انجام داده است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها