خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

اعزام 2 هزار دانشجو از استان سمنان به اردوهای راهیان نور

سرهنگ علی خالقیان گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 2 هزار دانشجو از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۹۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانشجویی که در دانشگاه سمنان برگزار شد با بیان اینکه راهیان نور از اردوهای بسیار مهم برای آشنایی نسل جوان و نوجوان امروز با فرهنگ دفاع مقدس است گفت: یکی از راه هایی که می تواند زمینه ساز تربیت جوانان و نوجوانان با روحیه جهادی و انقلابی شود اردوهای راهیان نور است.
وی با بیان اینکه امسال با همت دانشگاه های استان سمنان و بر اساس برنامه های اعلام شده 2 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند افزود: دانشجویان در اردوهای راهیان نور از 15 اسفندماه به مدت 10 روز از یادمان های مختلف مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند.
سرهنگ خالقیان با بیان اینکه امسال اعزام اردوهای راهیان نور از طریق ناوگان ریلی و و بخش اعظم آن با اتوبوس انجام می پذیرد تصریح کرد: دانشجویان از یادمان های فتح المبین، فکه، شلمچه، طلائیه و ... بازدید خواهند کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه پولی که از دانشگاه ها برای اردوهای راهیان نور هزینه می شود یک سرمایه ملی برای جوانان است افزود: دشمنان می خواهند کار انقلاب را تمام کنند و دانشجویان باید با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و این اردوها لازمه آشنایی آنان را با فرهنگ مقاومت و ایستادگی تبیین میکند.
وی در پایان با بیان اینکه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان دارای دو اردوگاه در اندیمشک و خرمشهر است افزود: سپاه آمادگی دارد تا با در اختیار قراردادن این اردوگاه ها به دانشجویان در هر چه بهتر برگزار شدن این اردوها تلاش کند.
حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه سمنان نیز در این جلسه گفت: امانت و صداقت باید در اردوهای راهیان نور حفظ شود و هم اندیشی برای بهتر برگزار شدن این اردو نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها