خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی پاسدار امنیت و آرامش مردم هستند و خون می دهند و نمی گذارند انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۰۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار"مجید شجاع" در اولین یادوراه شهدای نیروی انتظامی شهرستان نهبندان که روز گذشته برگزار شد، بیان داشت: رزمندگان دلاور سپاه اسلام سال هاست که از ارزش ها و امنیت این کشور دفاع می کنند و خون مبارک شان را در این راه هدیه داده اند.

وی با تسلیت سردار شهید سپهبد حاج"قاسم سلیمانی" و شهید"ابومهدی المهندس" اظهار داشت: شهدای حادثه هوایی هواپیمایی اوکراین و جانباختگان مراسم تشییع شهید سلیمانی درکرمان نیز حوادثی غمبار بودند که قلب مردم و مسئولان را به درد آورد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: شهدا رفتند که این انقلاب و اسلام باقی بماند و انشالله تداوم این انقلاب به ظهور حضرت بقیه الله (عج) ختم خواهد شد.

سردار شجاع با بیان این که این شهادت ها و خون های مطهری که برای بقای این نظام فدا شدند درخت تنومند انقلاب اسلامی را پربارتر کرده است؛ افزود: مردم امنیت خود را مرهون خون شهدا می دانند و عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا احیاء شده است.

وی گفت: تمام تلاش استکبار جهانی و آمریکای تروریست پس از انقلاب اسلامی این بوده است که جلوی نفوذ منطقه ای ایران اسلامی را بگیرد و ترلیون ها دلار خرج این کار کرده است تا ایران را به نابودی بکشاند ولی بحمدالله و به برکت خون شهدا ناکام مانده است و با حضور میلیونی مردم در تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و بمباران پایگاه تروریستی عین الاسد عراق توسط سپاه پاسداران، قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار در هم شکست و محاسبات آن ها را تغییر داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: خطای غیر عمد یک نیروی پاسدار حریم وطن ارزش جانفشانی های 40 ساله رزمندگان اسلام را کم نخواهد کرد و پس از این ماجرا تلاش مذبوحانه معاندان و غرض ورزان آشکار شد و چند عنصر خودفروخته نیز با همراهی دشمن قصد داشتند حضور میلیونی مردم غیرت مند ایران اسلامی را در تشییع سردار شهیدشان زیر سوال ببرند که با بصیرت مردمی ناکام ماندند.

سردار شجاع گفت: شهید سلیمانی نه تنها در قلب تک تک ایرانی ها بلکه در قلب تمام مظلومان منطقه و جهان جای داشت و دیدیم که یاد و خاطره این شهید مدافع حریم حرم و وطن در تمام دنیا گرامی داشته شد و قطعا خطر شهید سلیمانی برای دشمن از خطر سردار حاج قاسم سلیمانی بیشتر خواهد بود.

وی افزود: بمباران پایگاه عین الاسد به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سیلی کوچکی بر پیکره آمریکای تروریست بود ولی قطعا آمریکا مشت های محکمتری از سپاه اسلام دریافت خواهد کرد و بایستی این دولت تروریست منطقه را ترک کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که اخلاص شهید سلیمانی باعث محبوبیت او شد؛ تصریح کرد: وی سرباز واقعی ولایت بود و برای دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی های زیادی کرد و به واسطه اخلاص در کار خود محبوبیت جهانی پیدا کرد.

سردار شجاع خاطرنشان کرد: اگر خواستار ادامه راه شهدا هستیم بایستی ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با اخلاص و بصیرت گوش به فرمان فرمانده کل قوا(مدظله العالی) باشیم تا بتوانیم انقلاب اسلامی را در این برهه خطیر حفظ کنیم و انشالله این مسیر را تداوم بخشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها