مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم یادواره شهدای کربلای ۵ در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) :

آمریکا 7 هزار میلیارد دلار برای نابودی ایران هزینه کرده بدون دستاورد؛ اکنون به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق مردم است

خبرگزاری بسیج: آمریکا 7 هزار میلیارد دلار برای نابودی ایران هزینه کرده بدون دستاورد؛ اکنون به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق مردم است.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۶۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در مراسم یادواره شهدای کربلای ۵ گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش ها وهدف انقلاب حرکت و تعالی است.  

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم وامنیت وشهدای مقاومت ادامه دهنده راه انبیا هستند و تداوم آن را باید دستاورد خون شهدا بدانیم.

ایزدی، خاطرنشان کرد: شهیدان از همه چیز خود گذشتند تا ارزش های دینی زنده بماند، بنابراین ما رسالت سنگینی برای حفظ آرمان های شهدا داریم و در این راه باید تلاش کنیم.  

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جبهه های ما مملو از معنویت بود، معنویات شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کاملا مشهود بود و همین معنویت شوری بالاتر از شور انسانیت را در دفاع مقدس خلق کرد.

مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیاء، تاسی به سیره شهدا توسط مدیران را در حل بسیاری از مشکلات جامعه موثر دانست و گفت: شهدای والامقام ما با تاسی از ائمه اطهار (ع) وارد جبهه ها شدند و امروز هم ادامه این مسیر بدون شک موجب حفظ سربلندی و عزت ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جبهه دانشگاه انسان سازی است گفت: فضای جبهه وجنگ موجب انسان سازی واعتلای رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود که نمونه آن سردار شهید قاسم سلیمانی است که پایه گذار جبهه مقاومت بود.

سردار ایزدی با اشاره به اقدامات سردار سپهبد قاسم سلیمانی درجبهه مقاومت گفت:اقدامات سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در منطقه سوریه عراق انکار نشدنی است وحضور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع نشان از خیزش وبیداری مردم در منطقه دارد.

مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به هزینه کردن ۷ هزار میلیارد دلاراز سوی آمریکا در منطقه گفت:دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی قصد نابودی ایران را داشته اند و از قدرت ایران در منطقه دچارهراس شده اند.

وی با اشاره به اینکه در دوران کنونی دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق مردم هستند گفت: دشمنان با ایجاد ناامیدی به دنبال نارضایتی در قشرهای مختلف جامعه هستند که رفع این توطئه دشمنان نیازمند بصیرت است.  در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی پرداختند  .

یادواره شهدای عملیات کربلای 5، بیت المقدس ۲ و شهدای مقاومت صبح امروز با حضور  سردار سرلشکر مصطفی ایزدی مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیاء، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از سپاهیان و بسیجیان خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و جمعی از مردم ولایت مدار شهرستان ری در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

 

خبرنگار: منوچهریان

 

ارسال نظرات