تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت مراسمات در شهر صالح آباد

ستاد مردمی بزرگداشت مراسمات در شهر صالح آباد شهرستان بهار تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۷۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت مراسمات در شهر صالح آبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، صالح آباد شهری است که با نخبگان و تاریخ و فرهنگ دیرینه خود شناخته می‌شود.
این شهر در حال حاضر چیزی در حدود ۲۳ هیئت و سمن دارد و هر کدام بنا به وظیفه خود فعالیت‌های اجتماعی در طول سال را پیگیری می‌کنند البته در این مجموعه تا به امروز عدم اتحاد و یکرنگی بوده است که در برگزاری مراسماتِ جشن و سرور، عزاداری، همایشات سالیانه و ...به وضوح دیده می‌شد.

با حضور امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده مجمع خیرین سلامت، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج، جمعی از صاحبان سمن‌ها و معتمدین شهر به دعوت مجمع خادمین شهدا صالح آباد در مسجد النبی گردهم آمدند تا با برنامه‌ریزی منظم یک ستاد مشترک به نام ستاد برگزاری مراسمات شهر صالح آباد تشکیل دهند تا از این پس شاهد حضور تمام هیئات و گروه‌ها در برپایی مراسم مدنظر باشیم.

ریاست این مجموعه به حجت‌الاسلام افتخاری امام جمعه صالح آباد سپرده شد و مجمع خادمین شهدا با توجه به توان و کارایی نفرات خود دبیری این هیئت را به عهده گرفتند تا بازوی اصلی پیگیری مراسمات شهر باشند.

امام جمعه صالح آباد در این مراسم بیان کرد: طی چند سالی که در شهر صالح آباد حضور داشتم پیگیر اتحاد و یکرنگی هیئات بوده‌ایم اما متاسفانه بنابه دلایلی که جمع به آن استحضار دارند، این امر تا به امروز میسر نبود.

حجت‌الاسلام حمید افتخاری افزود: اکنون بسیار خرسندم که با همت و خرد جمعی شاهد این اتفاق هستیم و به طور قطع در مراسمات بارز شهر همچون شب‌های محرم، ایام فاطمیه و جشن میلاد ائمه(ع) بازتاب این حرکت را مشاهده خواهیم کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار