خبرهای داغ:

مراسم ترحیم مرحوم حمیدرضا ناظمی عکاس خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود+ تصاویر

مراسم ترحیم مرحوم حمیدرضا ناظمی عکاس خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله باغزندان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۸۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم ترحیم مرحوم حمیدرضا ناظمی عکاس خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله باغزندان این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شهردار و شورای اسلامی شهر شاهرود و بسطام، فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، ریاست تبلیغات اسلامی شهرستان، جمعی از کارکنان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی، جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران و اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند با قرائت قرآن و مرثیه سرایی یاد و خاطره این فقید سعید گرامی داشته شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید رضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره این بسیجی مخلص و خبرنگار متعهد با برشمردن ویژگی‌های مومن واقعی افزود: توجه به آخرت از ویژگی‌های مومن است و این مرحوم در تمام برنامه‌های ملی و مذهبی حضور داشت و دلسوز بود و هر کجا نیاز به خدمت بود نفر اول حاضر می‌سد از سیل گلستان و لرستان تا سیل کرمانشاه و دفاع از حرم حمید عزیز ما پیشقدم بود.
وی با اشاره به سخاوت، مردم داری، عبادت و زهد، دین داری و خدمت به مردم که از ویژگی‌های دیگر مومنان است گفت: خوش اخلاقی و رفتار نیکو از دیگر ویژگی هاست که حمید عزیز ما همیشه در جامعه خندان و خوش اخلاق بود و ما از او ترش رویی و عصبانیت حداقل در جامعه پیرامونی خود ندیدم.
لازم به ذکر است مرحوم حمیدرضا ناظمی عکاس خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود در سن ۴۸ سالگی بر اثر عارضه قلبی بامداد ۲۵ دی ماه دعوت حق را لبیک گفت و در وادی السلام محله باغزندان شاهرود آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها