امام جمعه ورزقان گفت: فرزندان این انقلاب سربازان قمار باز آمریکایی را از تمام منطقه خاورمیانه اخراج خواهند کرد این را نه ما بلکه کل منطقه و خون شهید قاسم سلیمانی و آن مردمی که با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع سردار رشید اسلام سخت و کوبنده به گوش مزدوران منطقه ای و جهانی رساندند، می گویند.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۰۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پورمحمدی در حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور روستای بکراباد گفت: ما به عینه وحدت و اتحاد ملت را با حضور حماسه ساز و ماندگار در تشییع پیکر سردار رشید اسلام حاج قاسمی سلیمانی مشاهده کردیم و به گوش آن مزدوران جهانی رساندیم که اگر بخواهند در مقابل اسلام ما بایستند ما دنیای آنها را نابود خواهیم کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: اگر امروز یک عده حاج قاسم را محدود به کرمان می کنند و تشییع با شکوه این بزرگمرد مخلص را به این شهر منحصر می کنند پس ما میگوییم مردم تبریز و خوزستان و دیگر  شهرها در این میان چه نقشی داشته اند،ملتی که همیشه خودجوش در دفاع از آرمانهای انقلاب در میدان های نبرد حضور داشته و بارها ولایتمداری خود را به ثبت رسانده  و ادامه دهنده این راه خواهند بود.

وی اضافه کرد: در دنیا خیلی ها به شهادت رسیده اند ولی شهادتی که همراه با مظلومیت باشد اثر پذیر و ماندگار خواهد بود  مثل شهادت سرور سالار شهیدان امام حسین(ع) و رهروان آنها حاج قاسم سلیمانی ها نه تنها از یادها نخواهند رفت بلکه روز به روز بر شکوه و عظمت آن افزوده خواهد شد همانطور که ما با گذشت هزاران سال از شهادت امام حسین(ع) تجمعات میلیون ها عاشق این راه را همه ساله در جای جای دنیا مشاهده می کنیم، این یعنی عشق این یعنی اخلاص.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: انقلاب اسلامی دانشگاه تربیت است دانشگاهی که سرداران مخلصی همچون حاج قاسم ها را تربیت کرده و  به جامعه اسلامی معرفی کرده است که برای رسیدن به چنین مقاطع بزرگ نیازمند عرفان هستیم که این فقط از جانب خداوند متعال بر دل بندگان مخلص سرازیر می شود.

وی گفت: اگر امروز یک عده در داخل و خارج سرنخ سقوط هواپیمای مسافربری را که به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان منجر شد را در ایران جستجو می کنند بدانند سرنخ این در آمریکا و مزدوران شیطان صفت آن ها در منطقه از جمله اسرائیل هست نه در ایران.

حجت الاسلام پورمحمدی در پایان گفت: فرزندان این انقلاب سربازان قمار باز آمریکایی را از تمام منطقه خاورمیانه اخراج خواهند کرد این را نه ما بلکه کل منطقه و خون شهید قاسم سلیمانی و آن مردمی که با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع سردار رشید اسلام سخت و کوبنده به گوش مزدوران منطقه ای و جهانی رساندند، می گویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها