نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

نباید بزرگی سیلی به امریکا تحت الشعاع جریانات اخیر قرار بگیرد/ نامزدهای انتخابات مجلس از وعده های غیر عملی پرهیز کنند

امام جمعه تبریز اظهارداشت: سیلی سخت ایران به آمریکا دارای ابعاد مختلفی است و نباید بزرگی این سیلی تحت الشعاع جریانات اخیر قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۴۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه نماینده باید حایگاه نمایندگی را رعابت کند و تلاشش خدمت به مردم باشد، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس از وعده های غیر عملی پرهیز کنند.

وی افزود: نماینده باید بعد از انتخاب شدن نیز اخلاق و ادب را رعایت کند و باید طوری رفتار کنند که حتما باید برای نمایندگی انتخاب شود و کاندیداها  نباید وعده های غیر عملی را به مردم دهند، آسفالت ریزی و ساختن جاده چه ارتباطی با نمایندگی دارد؟

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر خطبه های نمازجمعه به حادثه سقوط هواپیما هم اشاره و بیان کرد: این حادثه شیرینی حمله به پایگاه آمریکا را تلخ کرد، حمله به پایگاه عین الاسد موجب شادی مردم شد ولی این حادثه و اطلاعیه نیروهای مسلح در صبح شنبه مبنی بر خطای انسانی موجب ناراحتی شد.

وی اضافه کرد: البته عدرخواهی از مردم و توضیح صادقانه ماجرا و قول مسئولان برای پیگیری و تلاش برای رفع نواقص و پیش گیری از تکرار این حوادث، نقاط مهم بود.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: عظمت تشییع پیکر شهید سلیمانی و حمله به پایگاه عین الاسد، موحب شد تا عده ای دست به فرصت طلبی بزنند و خواستند تجمع های مردمی و دانشجویان را به حوادث مانند ابان ماه سوق دهند.

امام جمعه تبریز اظهارداشت: سیلی سخت ایران به آمریکا دارای ابعاد مختلفی است و باید بزرگی این سیلی تحت الشعاع جریانات اخیر قرار بگیرد.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: عظمت کار اطلاعاتی ایران و قدرت موشکی و استفاده از کلاهک های جدید که دفت را بالا برذ. سپاه نشان داد نیازی به استفاده از موشک های جدید نبود و امریکا دید که بعد از هر حرکت، با پاسخ محکمی مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها