خبرهای داغ:
امام جمعه دهاقان با اشاره به پیشنهاد جایگزینی طرح ترامپ با برجام گفت: آمریکا با این پیشنهاد به دنبال حذف و محدود کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۷۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ،حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهاقان اظهار داشت: در هفته ای که گذشت کشور ما هفته پر تنشی را پشت سر گذاشت و مردم به معنای واقعی تحت فشار های روحی قرار گرفتند اما در این عرصه هم از امتحان پیروز بیرون آمدند امید است که امیدواریم این امتحان های سخت منجر به ظهور و فرج امام زمان (عج) بشود.

وی بیان داشت: این مطلب خیلی سنگین است که بعد آن تشییع میلیونی در استان های مختلف و راهپیمایی ها پرشکوه در سراسر ایران،  شخصی به تصویر سردار بزرگ سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهانت بکند.

امام جمعه دهاقان ادامه داد: ما باید این افراد را شناسایی کنیم و اگر قابل توجیه هستند آن هارا توجیه کنیم و اگر نیاز به تنبیه هست قوه قضاییه با آنها برخورد جدی نماید.

وی ضمن ابراز ناراحتی از قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی و خطای انسانی در این مسئله بیان داشت: این قضایا نباید ما را از راه انقلاب و نظام سست کند و تلاش های بسیار و مبارزات انقلابی کشور و سپاه ارا از یاد ببریم.

رضوانی با اشاره پیشنهاد مذاکره آمریکا با عنوان برجام ترامپ تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بگویند ما ایران در بر سر یک دو راهی قرار دادیم که یا باید مذاکره را بپذیرند یا اگر نپذیرند فشار ها ها تشدید می شود.

امام جمعه دهاقان ادامه داد: ایران در صورت پذیرش این توافق باید غنی سازی اورانیوم را به طور کلی متوقف نماید، موشک های راهبردی خود را حذف نماید و در امور در کشور های همسایه مداخله نکند.

وی افزود: اگر ما این 3 مورد را قبول کنیم در پی آن آمریکا به دنبال حذف و محدود کردن سپاه پاسداران و همچنین حذف جبهه مقاومت است.

امام جمعه دهاقان در پایان ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان از مردم دهاقان خواست که با کمک نقدی و غیر نقدی به سازمان های هلال احمر و کمیته امداد در این امر خداپسندانه سهیم باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار