خبرهای داغ:
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تشییع شهید سلیمانی یک رفراندوم ملی بود

امام جمعه موقت کرمانشاه ریختن خون شهید سلیمانی را داغی بزرگ بر دل ملت ایران دانست و گفت: دل همه مردم را شکست و شرکت عظیم مردم در مراسم شهادت و تشییع شهید سلیمانی یک رفراندوم ملی بود.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۸۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه آیت‌الله حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه مرکز استان، با اشاره به شهدا و جانبازانی که تقدیم انقلاب شده و سختی‌هایی که ملت ایران در این راه متحمل شده‌اند، اظهار کرد: بعضی فکر می‌کنند با موضع‌گیری‌های حساب نشده می‌توانند مملکت را به دست بگیرند. این اشخاص رنج ندیده‌اند و با خون شهیدان روی گنج نشسته‌اند.

وی با بیان این که قرآن ما را به تدبر در تاریخ فراخوانده است، از ظلم‌های رژیم پهلوی و سایر حکومت‌های شاهنشاهی یاد کرد و گفت: باید علت فریب عده‌ای از جوانان را بررسی کنیم.

آیت‌الله حجتی حجتی وی با بیان اینکه‌ بنیانگذار انقلاب اسلامی مردی خدایی و جهان بین بود از لزوم توجه به صحبت‌های امام راحل سخن گفت و تأکید کرد: نباید سخنان ایشان را سرسری بگیریم. 

وی افزود:باید به این سخن امام (ره) همواره باور داشته باشیم که فرمودند ما این انقلاب را صادر می‌کنیم و از آن مهم‌تر اینکه این انقلاب را به امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف می‌سپاریم.

خطیب جمعه کرمانشاه خطاب به دشمنان خارجی و داخلی گوشزد کرد: با جدیت به شما می‌گویم نه خودتان را زحمت دهید و نه برای ما زحمت ایجاد کنید این انقلاب با شعار عده‌ای از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به شیطنت‌های سفیر انگلیس، ظلم‌های استعمارگران انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی به سایر ملت‌های جهان را یادآور شد و گفت: ما با هزار زحمت به اینجا رسیده‌ایم و تکیه‌گاه‌مان ایمان، تقوا و ایثار است و تکیه‌گاه آنان اسلحه.

آیت‌الله حجتی ریختن خون شهید سلیمانی را داغی بزرگ بر دل ملت ایران دانست که دل همه آنان را شکست و شرکت عظیم مردم در مراسم تشییع ایشان را به مثابه رفراندومی اعلام کرد که ثابت کرد سپاه در قلب مردم ایران جای دارد.

وی با بیان اینکه وجود سردار سلیمانی در همه دنیا اثرگذار بود تصریح کرد: او متعلق به همه جامعه بشریت و همه آزادی‌طلبان جهان بود.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: سلیمانی یک مکتب و یک دانشگاه بود، شهادت او از حیات او بیشتر تاثیرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهادت او باعث انفجار در ملت بزرگ ایران شد و درس  بزرگی به جهانخواران داده شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حوادث جنگ احد و کسانی که برای دنیا دست از جنگ برداشتند، بیان کرد: اگر مسلمانان از رسول خدا اطاعت می‌کردند آن خسارات پیش نمی‌آمد.

وی با توصیه به اینکه نباید از شکست‌ها ناامید و از پیروزی‌ها مغرور شد، گفت: سپاهیان ضربتی سخت بر آمریکایی‌ها وارد کردند که بی‌سابقه بود.

آیت‌الله حجتی با اشاره به پیوند محکم بین نیروهای نظامی حضور آنان در عرصه‌های مختلف همچون سیل زلزله و غیره را بسیار ارزنده دانست و تاکید کرد: همه نیروهای نظامی پاسدار ملت و آرامش روح آنان و بازوی قدرتمند مقام عظمای ولایت هستند.

لازم به ذکر است بعد از پایان نماز نماز جمعه نمازگزاران با برگزاری یک راهپیمایی پرشور به حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از سپاه پاسداران و محکومیت فتنه‌گران حوادث اخیر پرداختند و بیانیه‌ای توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رابطه با حوادث اخیر قرائت شد که در آن راهپیمایان خواهان جلوگیری از هجمه‌های مختلف به سپاه پاسدران و بررسی حادثه سقوط هواپیما و نیز اخراج سفیر انگلیس، قرائت شد.

ارسال نظرات