خبرهای داغ:
حفیظ الله سلطانی

جمهوری اسلامی راه مقابله با غرب را به افغانستان آموخت

فرمانده جهاد مقدس افغانستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بار مشکلات افغانستان بر دوش ایران قرار گرفت، در مواجهه با غرب ایران افغانستان را در مقابل غربی‌ها سربلند کرد
کد خبر: ۹۲۰۸۸۷۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حفیظ الله سلطانی عصر جمعه در همایش «حوادث تروریستی آمریکا و شهادت نخبگان جهانی، وظایف دولت‌ها و مسئولیت ملت ها» که در سالن همایش‌های مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، عنوان کرد: ملت افغانستان همواره قدرشناس زحمات نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بار مشکلات افغانستان بر دوش ایران قرار گرفت، در مواجهه با غرب ایران افغانستان را در مقابل غربی‌ها سربلند کرد.

فرمانده جهاد مقدس افغانستان گفت: سردار سلیمانی ثابت کرد که در جهان هستی هنوز کسی که برای خدا حرکت می‌کند می‌تواند اسطوره باشد، او نیاز به موقعیت نداشت، هدف او خداوند و مجاهدت در راه خدا بود.

سلطانی خاطرنشان کرد: افغانستان با انگلیسی‌ها و شوروی به جهاد پرداخت و به امید خداوند آمریکا در زودترین فرصت حضور ننگین و تروریستی خود را از افغانستان خالی می‌کند.

وی ادامه داد: شهدا به ما آموختند که در مقابل تروریست‌ها ایستادگی کنیم، ما می‌خواهیم زیر دین شهدا باشیم و برای این کار باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.
 
ارسال نظرات