خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی

روحانی دیر آمد یا زود رفت!؟

همه می دانیم اگر دولت تضعیف شود کشور آسیب خواهد دید و دولت مردان هم بدانند با متلک پرانی، کنایه های سیاسی هرگز نمی توان زمینه ساز یک دولت ایده ال بود.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۳۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

نماز جمعه این هفته به امامت ولی امر مسلمین جهان یک پیام خوب برای رییس جمهور داشت که خیالتان راحت جنگ نمی شود، دیگر اینکه سپاه قدس را به دنیا معرفی و تمام رسانه های غربی پخش مستقیم بیان معظم له را پخش می کردند. سردار سلیمانی را به عنوان پرچمدار مبارزه با تروریسم معرفی و ترامپ را دلقک سیاسی خواندند.

حضور میلیونی مردم در سراسر کشور و نمازجمعه تهران با موج دشمن شکن و همدلی مردم با رهبر انقلاب بود، دنیا شاهد بود که امام مستضعفان در اوج مظلومیت مقتدر است، حال روحانی بماند یا برود چه تاثیری دارد، در تاریکی شب مورچه ای که بر روی سنگ سیاه می رود چه فایده ای دارد که آن را بر تمام مشاهدات خویش ترجیح دهیم.

طبق قانون اساسی روحانی مقام دوم رسمی کشور بعد از رهبری بوده و احترام وی بر همگان واجب است. بی شک سرخوردگی رییس جمهور از خنجر زدن اروپایی ها نیازمند حمایت مردم است، همه می دانیم اگر دولت تضعیف شود کشور آسیب خواهد دید و دولت مردان هم بدانند با متلک پرانی، کنایه های سیاسی هرگز نمی توان زمینه ساز یک دولت ایده ال بود.

وقتی سی ان ان و سی بی اس راشاتودی و.. در حال پخش صحبت های رهبری به چندین زبان بودند هیچکدام از آنها به دیر آمدن یا زود رفتن روحانی اشاره نکردند مگر به وحدت، انسجام، علاقه مردم به رهبر انقلاب، زنده شدن جهاد و شهادت و راه حاج قاسم و تحلیل های فراوان که هربار آیت الله سخنران خطبه نماز جمعه بودند پس از آن پایگاه های آمریکا در منطقه با چالش جدی مواجهه شدند.

روحانی می داند اگر رهبر انقلاب نباشد وی در بن بست کامل قرار خواهد گرفت، پس نیروهای انقلابی به دیر آمدن و زود رفتن وی زیاد توجه نکنیم بلکه از انسجام ملی حول محور مکتب شهید سلیمانی و امام امت توجه کنیم.

روحانی چه زود بیاید یا برود چتر رهبری سایه بان روزهای گرمش و چتر بارانی و برفی روزهای سردش خواهد بود، ما نیز در محضر خداییم و خارج از آن دایره وجود نخواهیم داشت.

 

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها