نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران با تاکید براینکه نظام اسلامی ابرقدرتی آمریکا را حذف کرد ،تصریح کرد:‌آمریکا برای جبران شکست مفتضحانه اش به دنبال عملیات روانی است .
کد خبر: ۹۲۰۸۹۶۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع مردم آمل ضمن گرامیداشت یادو خاطر سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش  به درگیری جبهه حق و باطل  اشاره کرد و گفت:‌درگیری این دو جبهه تا قیام قیامت ادامه دارد و خدا برای پرچم دار جبهه حق شیاطینی از جنس و انس قرار داد و این یک سنت الهی است .

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه اختلاف جبهه حق و باطل بر سر خدا و بی خدایی است، افزود:‌رزمندگان حق برای خدا پیکار می کنند اما جبهه باطل برای طاغوت  در جنگ است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه انسان ها یا در جبهه حق هستند و یا باطل، ادامه داد:‌جبهه سومی وجود ندارداینکه بعضی ها میگویند نه حق هستیم نه باطل درست نیست چرا که در طول تاریخ نشان داده شد بی تفاوت ها در جبهه باطل هستند.

حجت الاسلام غلامی زیارت عاشورا را فصل کامل دشمن شناسی دانست و افزود:به برکت شهیدان و نفس امام راحل  امروز ایران اسلامی افتخار دارد در جبهه حق باشد و بالاتر از آن امروز ایران پرچم دار جبهه حق است و جبهه مقاومت که علمدارش سردار سیمانی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع مردم مومن آمل با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام و امام خمینی بود، گفت:‌سلیمانی های فراوانی از مکتب امام خمینی و اسلام هستند برای نمونه سردار حاجی زاده که امروز در نوک پیکان حمله دشمنان قرار دارد.

انهدام پایگاه عین الاسد توسط سپاه حذف ابرقدرتی آمریکا بود / آمریکا برای جبران شکست مفتضحانه به عملیات روانی متوسل شد
حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ زمان و هیچ دوره ای تا به امروز درگیری بین جبهه حق و باطل نبود، خاطرنشان کرد:‌ جبهه باطل که مظهر آن  استکبار  است و مظهر استکبار نیز آمریکاست با همه امکانات  بر علیه جبهه حق در تلاش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه جبهه حق هم هیچ زمانی به قوت و توانمندی و داشتن نیورهای مخلص نداشته است، یادآور شد:‌مردم امام حسین(ع) را می شناختند اما وقتی پرچم حق را بلند کرد 72 نفر امام را یاری نکردند.لذا 250 سال ائمه معصومین بین مردم بودند اما یار ویاور نداشتند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با بیان اینکه در طول 80 سال گذشته هیچ کشوری به تمام جنایت هایی که آمریکا در اقصی نقاط دنیا انجام داد، سنگی پرتاب نکرده است، افزود:‌ سیلی موشکی سپاه به آمریکا در انهدام پایگاه عین الاسد ابهت ابرقدرتی آمریکا را شکست.

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران با تاکید براینکه نظام اسلامی ابرقدرتی آمریکا را حذف کرد ،تصریح کرد:‌آمریکا برای جبران شکست مفتضحانه اش به دنبال عملیات روانی است .

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه دشمن با عملیات روانی می خواهد شهادت حاج قاسم و بمباران پایگاه نظامی آمریکا در عراق را به حاشیه ببرد، خاطرنشان کرد:‌عملیات روانی سخت تر از عملیات نظامی است و ملت بایدهوشیارباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها