مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع) با بیان اینکه نقش سپاه در پیشرفت کشور و سازندگی و جهاد بی منت برای انقلاب ارزنده و مهم است، گفت: خدمات چهل ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نباید مورد غفلت قرارگیرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۰۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی در خطبه های نمازجمعه مهرشهر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و شهادت جمعی از هموطنان درسانحه سقوط هواپیمای ۷۵۲ اکراین را تسلیت گفت و عنوان کرد: باتوجه به شرایط حساس کنونی، افزایش بصیرت و آگاهی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

خدمات چهل ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نباید مورد غفلت قرارگیرد

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و پرثمر انقلاب اسلامی است که در چهل سال گذشته صادقانه پاسدار آن بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نقش سپاه در پیشرفت کشور و سازندگی و جهاد بی منت برای انقلاب ارزنده و مهم است

حجت الاسلام دهفولی گفت: ازآنجا که از ابزار دشمنان در طول تاریخ و امروز طرح شهادت و شایعه در جوامع بشری برای وارونه جلوه دادن حقایق می‌باشد، لازم است امروز به این توطئه توجه نموده و از گرفتار شدن در دام دشمن بپرهیزیم.

مسئول دفترنمایندگی سپاه ناحیه امام هادی (ع)مهرشهر در ادامه گفت: سپاه و نیروهای مسلح در طول این چهل ساله خدمات زیادی را به کشور عرضه داشته اند و با یک اشتباه و خطای انسانی نباید آنها را زیر سوال برد.

وی درپایان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی، جنگ روانی با هدف ناامیدی مردم، جنگ فرهنگی و اعتقادی، جنگ اطلاعاتی و امنیتی و جنگ نیابتی را به صورت همزمان به راه انداخته است وما باید بیش ازپیش حواسمان باشد تا راه آن سردار عزیز را ادامه دهیم و ان شاء الله تا انتقام سخت که خروج امریکایی ها ازمنطقه است صورت نگیرید ازپا نمی‌نشینیم.

 

خبرنگار بسیجی :رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها