نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عزت و عظمتی که سردار سلیمانی و مدافعان حرم و سربازان مقاومت بدست آوردند اوج عزت و افتخار بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۰۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

 

سردار سلیمانی جبهه اسلام را به اوج عزت و افتخار رساند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسمگرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی  حجت الاسلام و المسلیمن محمدی لائینی نماینده  ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری و مداحی مداح اهل بیت ایزدی در مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان  نکاء برگزار شد. 

حجت الاسلام محمدی لائینی در این آئین  به دو بند از دعای افتتاح اشاره و بیان کرد: وضعیت مطلوب و ایده آل، دولت کریمه حضرت مهدی(عج) است که باید شکل بگیرد. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وضعیت مطلوب نهایی ویژگی هایی دارد افزود:اسلام و اهلش عزیز باشند،منافقان که دستیار کفار هستند ذلیل بشوند وهمه ما باید مردم را به اطاعت خداوند دعوت بکنیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه  اگر دولت کریمه تشکیل بشود همین دنیا، کرامت به بار خواهد آورد، خاطرنشان کرد: باید برای  اقتصاد و معیشت مردم تلاش شود تا فقر و گناه و فساد نباشد.

سردار سلیمانی جبهه اسلام را به اوج عزت و افتخار رساند

نماینده ولی فقیه در مازندران در همین رابطه به نقش سردار سلیمانی‌ها اشاره کرد و یادآور شد: عزت و عظمتی که سردار سلیمانی و مدافعان حرم و سربازان مقاومت  برای جبهه اسلام به دست آوردند اوج عزت و افتخار بود.

به گفته حجت الاسلام محمدی لائینی حضور مردم در تشییع حاج قاسم  یک نمایش قدرت بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها