در کارگروه اعتلای دست ورزی و فناوری یادگیری سازمان بسیج مهندسین صنعتی صورت می گیرد

توسعه فناوری های یادگیری مبتنی بر دست ورزی در برنامه های آموزشی دروس فعالیت محور

استان کرمان بارها میزبان کار گروه اعتلای دست ورزی و فناوری یادگیری سازمان بسیج مهندسین صنعتی در اجرای فاز اول برنامه "توسعه فناوری های یادگیری مبتنی بر دست ورزی در برنامه های آموزشی دروس فعالیت محور" درسطح شهرستان های مختلف، از جمله سیرجان و رابر بوده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۲۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، بر اساس مطالبات شایسته مدیران، معلمان و اولیای محترم دانش آموزان خلاق و با انگیزه استان کرمان نسبت به بهره گیری از فناوری های نوین یادگیری مبتنی بر دست ورزی در برنامه های آموزشی دروس فعالیت محور، و بنا به مکاتبات رسمی مدیریت محترم آموزش و پرورش مناطق آموزشی شهرستان های مختلف استان، به ویژه توصیه فرمانده سپاه شهرستان های مربوطه و در راستای اج نهادن به سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری، به منظور مهارت افزایی و تقویت روحیه کار گروهی و کار آفرینی در کلاس های درس، همچنین خودکفایی مدارس در تولید مواد و رسانه های یادگیری جناب آقای سید مرتضی جدی آرانی نماینده محترم این سازمان برای چهارمین بار متوالی جهت پیاده سازی فاز اول برنامه"توسعه فناوری یادگیری در برنامه آموزشی دروس فعالیت محور"که شامل یک سلسله کارگاه آموزشی با عناوین ذیل می باشد. امروز مورخ 25/10/98 عازم استان کرمان می شود. این ماموریت با دعوت وهمکاری سپاه، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های سیرجان و شهر بابک از روز پنج شنبه مورخ 26/10/98 آغاز می شود و تا پایان زمان اداری روز سه شنبه مورخ 01/11/98 ادامه می یابد.

در روز اول اجرای این برنامه، که مصادف است با روز پنجشنبه مورخ 26/10/98 ، شاهد برگزاری دویست دومین کارگاه توجیهی دست ورزی تا اندیشه ورزی در سطح کشور خواهیم بود. اهمیت این کارگاه در این است که برای مربیان پیش دبستانی طراحی شده است و محتوای آن 100% نوآورانه است که برای اولین بار در سطح کشور های خاور میانه، در شهر سیرجان رونمایی و به اجرا گذاشته خواهد شد. که بلافاصله در بازه زمانی 06/11 لغایت 11/11 در کشور سوریه نیز ارائه خواهد شد.(در مدارس سوریه کارگاه های ویژه ای برای مدیران، دبیران و اولیای محترم دانش آموزان دوره اول متوسطه نیز برگزار خواهد شد)

در روز دوم این برنامه یعنی جمعه مورخ 27/10/98 شاهد برگزاری دویست سومین کارگاه توجیهی دست ورزی تا اندیشه ورزی برای مدیران و معاونین مدارس ابتدایی شهرستان شهر بابک خواهیم بود.

فاز اول برنامه فوق الذکر در این شهرستان، تا دویست هفتمین کارگاه توجیهی دست ورزی تا اندیشه ورزی برای معلمان و اولیای محترم دانش آموزان در دوره های اول و دوم ابتدایی ادامه خواهد یافت.

در روز پایانی این ماموریت مصادف با روز سه شنبه اول بهمن  در محل آموزش و پرورش شهرستان، جلسه شورای معاونین با حضور نماینده سپاه شهرستان، نماینده محترم سازمان بسیج مهندسین صنعتی و مسئول محترم آموزش و پرورش شهرستان در خصوص میزان اثربخشی فاز اول برنامه اجرا شده فوق الذکر و ضرورت ورود به فاز دوم برنامه تشکیل خواهد شد.

بزودی از طریق همین تریبون شاهد اخبار جدیدی برای برگزاری سلسله کارگاه های دست ورزی تا اندیشه ورزی در سایر مناطق آموزشی کشور خواهید بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار