در مسجد جامع شهر چلگرد برگزار شد ؛

نشست حلقه صالحین در چلگرد

نشست حلقه شجره طیبه صالحین شهید نصرالله فرامرزی پایگاه صاحب الزمان (ارواحنافداه) چلگرد در مسجد جامع شهر چلگرد برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۰۹۲۴۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست حجت الاسلام روح الله سلیمانی مربی صالحین گفت: تدبر در قرآن کریم از موضوعات بسیار مهم و کلیدی درک و فهم قرآن کریم و موضوعی است که اگر جایگاه خود را در میان مسلمانان باز یابد منشأ آثار و برکات فراوانی در جامعه اسلامی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات که امت اسلامی در حال حاضر درگیر با آن است، ریشه در دور ماندن از قرآن و فرهنگ غنی آن دارد.

حجت الاسلام سلیمانی یادآور شد: درجامعه اسلامی ما که بیشتر  مردم باسوادند واظهار عشق و علاقه و احترام به قرآن می کنندتعداد از آنان هنوز قادر به خواندن قرآن نیستند و عدّه زیادی از کسانی که توان قرآن خواندن دارند به ندرت در طول سال ، به غیر از ماه مبارک رمضان قرآن می خوانند که بای  همواره قرآن را تلاوت و  در آن تدّبر کرد.

وی   افزود: امروز که مردمان دنیا به بن بست فرهنگی و اخلاقی رسیده اند،  زمان آن فرارسیده که ما مسلمانان به خود آییم و برای بار دیگر به ندای غریبانه قرآن کریم که در طول قرون همچنان به گوش می رسد لبیک گوییم و با پیاده کردن قرآن در برنامه های شخصی و اجتماعی خود، الگویی قرآنی به دنیا ارائه دهیم که شاید این بزرگ ترین رسالت ما در عصر حاضر باشد.

ارسال نظرات