عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم:

دشمن شناسی نیاز امروز کشور برای مقابله با دشمنان است

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بصیرت یعنی کشف حقیقت در میان حق و باطل، گفت: بصیرت نسبت به دشمن، شناخت جریان‌ها و زمانشناسی نیاز امروز جامعه ما است.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۶۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محمد کاظمی در مراسم  سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمای اوکراین در مسجد جامع المهدی(عج) شهرستان فردیس اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها در بیانات راهگشای خود بر مسائله دشمن شناسی تاکید جدی داشتند که دشمن، روش‌های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده‌تر می‌کند، باید بر هوشیاری و آگاهی مردم افزود.

وی ادامه داد: دشمن همواره با توطئه‌های متفاوت وارد می‌شود چراکه امروز مستکبران می‌دانند توان مقابله با مردم غیور ایران را ندارند، از این رو سعی می کنند از طریق نفوذ به اهداف خود دست پیدا کنند و بر همین اساس مقام معظم رهبری بر مسائله بصیرت و بصیرت افزایی تاکید داشته‌اند.

کاظمی، مهم ترین عامل دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش آفرینی ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت:   دشمن به خوبی می داند وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی همچون سد محکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های آنها است.

وی با بیان اینکه حضرت امام اگر انقلاب کرد به واسطه حضور مردم در صحنه بود لذا مردم ولی نعمت این انقلاب هستند، گفت: انقلاب اسلامی زیر بنایی دارد که برای هرزمان خود حرف تازه دارد .

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در جریان آشوب پس از سانحه هواپیما،  دولت انگلیس در وسط آشوبگران حضور پیدا می کند و خط و کد می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها