خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا در اختتامیه سومین جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان گفت: این هنر دفاع مقدس است که کسی مثل شهید سلیمانی ۶ بار به خداوند متعال سوگند یاد می کند که راه سعادت و عاقبت به خیری اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی) است.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۲۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در اختتامیه سومین جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان گفت: اینکه جوانان امروز برای مبارزه با نفس خود لباس خادمی شهدا بر تن می کنند و خادم زائران شهدا می شوند خیلی ارزشمند است و من کف پای شما را میبوسم که این تفکر زیبا را جاری کرده اید .

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد : امروز نیازمند همین تفکر هستیم و اگر این جریان فکری در سطوح مختلف کشور جریان یابد بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت : امروز مصادف است با مرحله سوم عملیات کربلا ۵ ؛ عملیاتی که انسانی های بزرگی برای بقای انقلاب اسلامی ، عزت و شرف ایران اسلامی و مردم عزیزمان جان خود را فدای کردند و همه ما اگر امروز در کمال امنیت دور هم گرد آمده ایم مدیون رشادت آن شهداست.

وی خاطر نشان کرد: عزیزان به این نکته دقت کنید چه فرآیندی روی داد که در دوران ابتدای انقلاب جنگ تحمیلی توسط امام خمینی(ره) به دفاع مقدس تبدیل شد و بعد از آن نیز دفاع مقدس توسط امام خامنه ای(مدظله العالی) به سرزمین های نور مبدل گشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: امثال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید سپهبد صیاد شیرازی خروجی های دفاع مقدس اند و ما انقلابمان را به وسیله دفاع مقدس به کشور های منطقه صادر کردیم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: این هنر دفاع مقدس است که کسی مثل شهید سلیمانی ۶ بار به خداوند متعال سوگند یاد می کند که راه سعادت و عاقبت به خیری اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

معروفی با اشاره به رشادت های مالک اشتر گونه حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد : مالک اشتر در تاریخ شیعه یک عارف حقیقی و عالمی به نام قلمداد می شود که مطیع امر حضرت امیرالمومنین (ع) است و امام جامعه ما به معنای واقعی کلمه نگاهی مالک گونه به شهید سلیمانی داشتند.

وی بیان داشت :در کجای ارتش های دنیا چنین آرمان مقدسی وجود دارد که یک فرمانده مقتدر نظامی برای صاحب یک خانه نامه بنویسد و به دلیل استفاده از خانه متروکه طلب حلالیت کند و این افتخار فقط متعلق به مسلمین و ملت بزرگ ایران است.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد : مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اکنون محل تابش نوری الهی است که آرامش دهنده انسان است که البته اینها سرریز بزرگ قله دین است و شرطش اخلاص در عمل است.

یار دیرین شهید سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی در دیدار های صمیمانه به ما میگفت رمز ماندگاری دفاع مقدس اخلاص در عمل ، دست در دست امام داشتن و به غیر امام فکر نکردن بود.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد : همگی باید با میل امام جامعه گام برداریم و فقط منتظر نظر و فتوا نباشیم فی المثل حاج قاسم هیچگاه منتظر نماند تا امام خامنه ای (مدظله العالی) پیرامون چیزی حتما نظر یا فتوا ندهند چراکه میل ایشان را می دانست.

این یادگارن دوران دفاع مقدس گفت : وقتی دست خود را دست امام جامعه بگذاریم دیگر منافعی برای خود تعریف نمیکنیم ، نگاهمان جناحی و حزبی نخواهد بود و مطیع امر ولایت خواهیم بود.

سردار معروفی افزود: می خواستند با شهادت حاج قاسم غروب جبهه مقاومت را رقم بزنند اما برای اولین بار امام خامنه ای (مدظله العالی) پاسداران سپاه قدس را رزمندگان بدون مرز خطاب می کند که این پیامی واضح به دشمنان است.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت: با شناخت می گویم اگر پیکر حاج قاسم برای تشییع به سیستان و بلوچستان و گلستان می آمد تمام مردم ؛ چه شیعه و چه سنی حماسه سازی می کردند.

این مقام مسئول اظهار داشت : راه حفظ آرمان و ارزش های والای انقلاب اسلامی ترویج هرچه تمام تر فرهنگ راهیان نور است و یکی از گفتمان هایی که اجازه نمی دهد فرهنگ شهید و شهادت به فراموشی سپرده شود اردو های راهیان نور است.

وی گفت: سپاه نینوا امسال بنا را بر این گذاشته تا اگر احیانا کسی در این شرایط اقتصادی مشکل مالی دارد رایگان به راهیان نور اعزام کند.

معروفی در پایان بیان داشت: امروز سوای اینکه باید پاسدار و معلم و کارمند خوبی باشیم ، باید مبلغ خوبی برای اسلام و انقلاب خود باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها