نماینده ولی فقیه در سپاه تنکابن:

حاج قاسم خود را وقف ولایت کرد

نماینده، ولی فقیه در سپاه تنکابن با بیان اینکه تفکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد اتحاد بین تمام تفکرات زیر چتر ولایت بود، افزود:سردار حاج قاسم سلیمانی خودش را وقف مقام عظمای ولایت کرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۸۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام والمسلمین اصغری شلیمکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش نشتارود تنکابن گفت:به فرموده مقام معظم رهبری اگر نبود مقام نبوت ، انبیاء هم به مقام شهدا غبطه می خوردند لذا ما قائلیم که شهید به یک جایگاه خاصی می رسد ، اما دراین دنیا در پیله تن محصور شده است ویک بهانه ای می خواهد تا دنیا را نورافشانی کند همان طور که  شهید حججی با شهادتش جهان را نورافشانی کرد .

حجت الاسلام اصغری تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  را بزرگترین تشییع جنازه تاریخ بشری دانست و تاکید کرد: این عظمت بوسیله خداوند انجام گرفته است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه تنکابن با بیان اینکه تفکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد اتحاد بین تمام تفکرات زیر چتر ولایت بود ، افزود:سردار حاج قاسم سلیمانی خودش را وقف مقام عظمای ولایت کرد و گسترش تمدن انقلاب اسلامی را در جهان تا قبل از ظهور امام عصر(عج) می دید ،لذا زیر این چتر عراق،لبنان ،یمن جزء پیکره انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه بعدازشهادت حاج قاسم ، جبهه مقاومت و کل مردم جهان انزجارشان را از استکبارجهانی اعلام کردند، تصریح کرد: خون این شهید اثرش چندصدساله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تنکابن در پایان به بیان این مطلب که حق زیر چتر ولایت فقیه قرار گرفته وباطل زیر چتر لیبرالیسم یادآور شد: جریان فکری لیبرالیسم با شایعات و با لهجه وادبیات مختلف در داخل کشور و کشورهای منطقه  همواره به دنبال تضعیف اقتدار انقلاب اسلامی بوده ولی موفق نشد.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
پر بیننده ها