مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در میناب برگزار شد
کد خبر: ۹۲۰۹۴۰۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ محمد خدابخش صوغانی از فرماندهان اسبق سپاه میناب و از هم رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: شهادت سردار سلیمانی به گونه ای بود که علاوه بر مردم ایران همه آزادیخواهان جهان در غم از دست دادنش اشک ریختند و تشییع باشکوه و به یاد ماندنی او برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی گفت: از سال 61 افتخار داشتم در خدمت حاج قاسم باشم، طی این سالها آنچه از وی دیدم یک انسان به تمام معنا و ولایت مدار بود و به هیچ خط و جناح و پستی دلبستگی نداشت و در حقیقت او در ولایت ذوب شده بود.

سرهنگ سوغانی اظهار داشت: حاج قاسم همیشه نگاهشان به لبان مبارک مقام معظم رهبری بود و خواسته های مقام معظم رهبری را بدون هیچ کم و کاستی انجام می داد و به آن هم افتخار می کرد.

وی گفت: سردارسلیمانی پس از دفاع مقدس در خلع سلاح اشرار منطقه جنوب شرق بسیار نقش موثری داشت و موفق شد امنیت را در منطقه حفظ کند و هر موقع در حوزه امنیت مانعی پیش می آمد برای رفع آن حرف اول را حاج قاسم سلیمانی می زد و همیشه پیشگام بود.

سرهنگ محمد خدابخش صوغانی اظهار داشت: استکبار جهانی با بکارگیری نیروهایی از 110 کشور دنیا داعش را با هدف نابودی و حذف جمهوری اسلامی ایران بوجود آورد که جنایات زیادی را مرتکب شدند و حاج قاسم سلیمانی بود که با تبعیت از ولایت فقیه و اخلاص و توکل بر خدا فرشته نجاتی شد برای مردم مظلوم عراق و سوریه و با حضور مستشاری خود و همرزمانش در سپاه قدس بساط داعش را برچید و خار چشم آمریکا، انگلیس و اسراییل بود.

وی گفت: حاج قاسم ذخیره ای بود که خداوند متعال او را برای چنین موقعی نگه داشته بود وگرنه او خیلی مدت ها پیش و یا حتی در دوران دفاع مقدس همراه شهید همت و خرازی و دیگر شهدا باید شهید می شد.

وی با بیان اینکه ایران هزاران سردار سلیمانی دارد افزود: موشک های هوا فضای سپاه مقتدرانه به مقر آمریکایی ها در عراق اصابت کردند که سیلی کوچکی بود و انتقام سخت در راه است واگر آمریکا بخواهد بر جنایت های خود باقی بماند و امنیت منطقه را خدشه دار کند مطمئن باشید رزمندگان اسلام در سراسر دنیا چنان تودهنی به او بزنند که از صحفه روزگار محو شود.

صوغانی گفت: ما وظیفه داریم راه شهیدان را ادامه دهیم و امروز باید مجلس خود را درست کنیم و نگذاریم هر فردی وارد مجلس شود و افرادی را روانه مجلس کنیم که پیرو خط رهبری و حافظ و پاسدار نظام و انقلاب و ارزشها باشند و با حفظ شان و منزلت مردم ، خوب قانون گذاری کنند.

حاج قاسم سلیمانی با تبعیت از ولایت فقیه و اخلاص و توکل بر خدا فرشته نجاتی شد برای مردم مظلوم عراق و سوریه و با حضور مستشاری خود و همرزمانش در سپاه قدس بساط داعش را برچید و خار چشم آمریکا، انگلیس و اسراییل بود.
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید سرافراز و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم ولایت مدار و قدرشناس میناب در روستای گورزانگ میناب برگزار شد

 

ارسال نظرات