خبرهای داغ:
قرارگاه دانشجویی قدس به منظور پیگیری راهبرد کلان اخراج آمریکا از منطقه با عضویت جمعی از دانشجویان انقلابی اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۴۲۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، «قرارگاه دانشجویی قدس» به منظور پیگیری راهبرد کلان اخراج آمریکا از منطقه با عضویت جمعی از دانشجویان انقلابی با انتشار بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.

 

قرارگاه دانشجویی قدس اعلام موجودیت کرد

به نوشته دانشجو،متن کامل بیانیه به شرح زیر است:



اگرچه دیوانگی ترامپ جنایتکار در ترور سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی آلام فراوان بر قلب‌هایمان فرود آورد اما این خون به ناحق ریخته شده سرآغاز تغییر بسیاری از معادلات اساسی و بنیادین بوده، هست و خواهد بود. منطقه‌ای که تا چندی پیش در گرداب افتراق فرورفته بود و خیابان‌های پایتخت‌هایش صحنه آشوب و تظاهرات شده بود، حالا زیر تابوت سردار سرافراز اسلام از بیروت تا تهران به اوج انسجام رسیده و این انسجام و همدلی اجتماعی اولین خیری بود که عدو با دیوانگی‌اش نصیب ما کرده است.

انسجامی که البته به مرزهای جغرافیایی محدود نشده و حالا دیگر می‌توان گفت به تعبیر رهبری «ملت مقاومت علیه آمریکا» به وحدت و انسجام رسیده و هدف این ملت در کوتاه مدت چیزی نیست مگر بریدن دست چپاولگری آمریکای جنایتکار از منطقه خاورمیانه. امروز ملت مقاومت یک صدا از تهران و بغداد تا دمشق و بیروت یک راهبرد اصلی دارد و آن اخراج آمریکایی‌های متجاوز از منطقه خاورمیانه است و دقیقاً این اتحاد کم نظیر برای اخراج متجاوزین آمریکایی است که باعث شده ترامپ قمارباز حتی در پاسخ به پرسش‌های رقبایش در نظام حاکمه آمریکا درماند و به معنای واقعی کلمه منزوی و مستاصل شود.

او آمریکا را به همسایگی دره افول کشانده و حالا با ترور سردار سلیمانی دیوانه‌وار دست به انتحار زده و خود و هژمونی شیطانی آمریکا را یکجا از پرتگاه تاریخ سقوط داده است. پاسخ جمهوری اسلامی در برابر ترور سردار سلیمانی شاید بتواند نمای واضح‌تری از افول این قدرت امپریالیستی را نشان بدهد، آنجا که جمهوری اسلامی با قدرت از «انتقام سخت» سخن گفت و این انتقام را نه فقط یک ضربه نظامی محدود که در یک نگاه راهبردی برای پایان عصر غارتگری امپریالیسم آمریکایی در منطقه دانست.

سیلی سخت عین‌الاسد هم استعاره‌ای بود تا نشان دهد دوران ترک‌تازی آمریکا به پایان رسیده؛ سیلی سختی که هرروز ابعاد جدیدی از آن روشن میشود و در عین اثبات کار بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر بر نظریه افول آمریکا صحه میگذارد. با سیلی سخت اما انتقام سخت پایان نیافته و همانطور که پیشتر گفته شد انتقام جز با کم شدن شر آمریکا از کل منطقه حاصل نمیشود؛ شری که فقط با اتحاد ملت‌های آزاده‌ی منطقه و فشار ملت مقاومت بر دولت‌های منطقه انجام‌پذیر خواهد بود.

«قرارگاه دانشجویی قدس» که متشکل از جمعی از دانشجویان انقلابی است، بر آن است که راهبرد کلان اخراج آمریکا از منطقه را به شکلی دنباله‌دار و مستمر پیگیری کند و در این امر تاریخی نقش کلیدی و مهم خود را به خوبی ایفا کند. باید قبول کرد که حضور آمریکا در منطقه فقط به معنای سلطه میلیتاریستی و حضور نظامی آن‌ها نیست و وقتی از اخراج آمریکا سخن میگوییم یعنی از اخراج فکر و فرهنگ و اقتصاد و هر آنچه که رنگ و بوی امپریالیسم آمریکایی دارد حرف میزنیم که اگر آمریکا هیچ نیروی نظامی در خاورمیانه نداشته باشد اما فرهنگ و اقتصادش حاکم بر منطقه باشد، می‌توان گفت هنوز فتحی حاصل نشده.

بنابراین راهبرد اخراج آمریکا از منطقه یک راهبرد کلان و همه‌جانبه است است و قرارگاه دانشجویی قدس در کمیته‌های تخصصی مختلف به ابعاد مختلف اخراج آمریکا می‌پردازد و آن را از نظر تا عمل دنبال میکند.

قرارگاه دانشجویی قدس از همه دانشجویان انقلابی و ضدامپریالیست در سرار جهان برای همکاری در رسیدن به این هدف مقدس یعنی «کندن ریشه آمریکا از منطقه» دعوت به عمل می‌آورد و دست یاری همه آزادی‌خواهان جهان را برای انجام هر چه سریعتر این مهم طلب میکند.

به امید جهانی که از تعفن فکر، فرهنگ و چکمه‌ی تفنگداران آمریکایی خالی باشد

و من الله توفیق

ارسال نظرات
پر بیننده ها