مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم سیل زده جنوب استان از محل مساعدت های سازمان مرکزی، موقوفات مرتبط استان سیستان و بلوچستان و سایر استان ها و با همکاری خیرین تهیه و در قالب ۱۲ کاروان دست های مهربانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۱۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
حجت الاسلام محسن مؤمنی مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: کمک به سیل زدگان یک کار خوب و ماندگاری است که کودکان را به انجام کار نیک و خواب وادار می‌کند و تاثیر گذاری بسیاری دارد.

وی با اشاره به این مطلب که کار خوب احسان ماندگار و تاثیر گذار است، افزود: پرداختن به امور خیریه در کنار بحث وقف از اهداف مهم سازمان اوقاف است و در همین راستا طرح دستان مهربان است.

حجت الاسلام مومنی بیان کرد: سازمان اوقاف و ادارات زیر مجموعه در جریان وقوع سیل‌های اخیر کشور در مناطق مختلف گلستان، خوزستان، لرستان، فارس؛ و سیل اخیر در استان کرمان و سیستان و بلوچستان حضور خوبی داشته و در جهت خدمت رسانی به مردم و تآمین مایحتاج ضروری آنان، بدون سرو صدای رسانه‌ای مجاهدت کردند.

مؤمنی مقدم به بازدید برخی از مسئولین سازمان اوقاف از مناطق سیل زده جنوب استاناشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده خوشبختانه میزان قابل توجهی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم سیل زده استان از محل مساعدت‌های سازمان مرکزی، موقوفات مرتبط استان سیستان و بلوچستان و سایر استان‌ها و با همکاری خیرین تهیه شده و پس از بسته بندی در قالب ۱۲ کاروان دست‌های مهربانی به مناطق سیل زده ارسال شده است.
ارسال نظرات