سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی اردبیل؛
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل به تبیین پیام‌های رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه پرداخت و گفت: مخابره پیام مکتب سازی از گفتمان مقاومت به دنیا، بارزترین پیام رهبر انقلاب به جهانیان بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۲۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
مخابره پیام «مکتب سازی گفتمان مقاومت»، ارزشمندترین پیام رهبر انقلاب به جهان است
به گزارش خبرگزاری بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عزیزاله عابدی به تبیین پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تاریخی ۲۷ دی ماه پرداخت و اظهار داشت: مخابره پیام مکتب سازی از گفتمان مقاومت، بارزترین پیام رهبر انقلاب در نمازجمعه ۲۷ دی ماه به دنیا بود.

مردم ایران، در آرامش کامل هستند

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۷ دی ماه، جمعه‌ای تاریخی بعد از ۸ سال را برای کشور رقم زدند، گفت: ایشان در خطبه‌های نماز جمعه‌ای که دشمنان اسلام منتظر بودند نسبت به کلیدواژه‌های جدید و حساس مثل بیداری اسلامی بپردازند، ولی بر خلاف تصورات تمام اندیشمندان و تحلیلگران جهانی، ایشان در این خطبه تاریخی و پرشور جَوّی آرام به دنیا مخابره کردند و به استکبار و در رأس آن به آمریکا فهماندند که علی رغم تهدیدات آن‌ها و جنگ روانی شدید، مردم ایران از لحاظ روحی در آرامش کامل هستند و به هیاهوی دشمنان ارزشی قائل نیستند.

عابدی خاطرنشان کرد: همدلی، همرنگی و وحدت کلمه بعد از شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی به معنی واقعی به منصه ظهور رسید.

مخابره مکتب سازی از گفتمان مقاومت به دنیا، ارزشمندترین پیام رهبر انقلاب به حهانیان

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به دومین و مهمترین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه ۲۷ دی اشاره کرد و گفت: مخابره مکتب سازی از گفتمان مقاومت به دنیا، ارزشمندترین پیام رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه به دنیا بود.

وی از «نه به مذاکره با آمریکا» به عنوان پیام بعدی رهبر انقلاب نام برد و گفت: نه به مذاکره با شیطان بزرگ و اقبال به مذاکره با سایر کشور‌های دنیا از جمله پیام‌های رهبر معظم انقلاب به دنیا بود.

تأیید مقاومت و نه به سازش، پیام مردم ایران به استکبار

عابدی در ادامه سخنان خود به تصورات دشمن از ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمن به دلیل تصور باطلی که از شهادت سپهبد سلیمانی داشت بر این باور بود که مسئولان ایران بعد از شهادت فرمانده جبهه مقاومت از روی ناچاری آماده نشستن بر سر میز مذاکره خواهند شد، ولی پیام مردم ایران در تشییع باشکوه سردار دل‌ها و سایر شهدای مقاومت در واقع تأیید مقاومت و نه به سازش و تسلیم در برابر استکبار بود.

وی به راه‌های نجات کشور از دیدگاه‌های امامین انقلاب اشاره کرد و افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه‌های نجات به سوی مردم مومن ایران از اول انقلاب باز شده است و به تعبیر قرآنی که امام مسلمین فرمود: ن؛ خدا با ما است.

این مبلغ اسلامی به ماجرای نجات حضرت موسی و قومش از استبداد فرعونیان اشاره کرد و گفت: همانطور که خداوند متعال حضرت موسی و قومش را از دست فرعون نجات داد و منجر به هلاکت فرعونیان گردید، سرنوشت انقلاب ما نیز همچون حضرت موسی (ع) خواهد بود.

عابدی در پایان سخنان خود به نشانه یوم الله بودن ۱۳ دی اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و ابراز علاقه آن‌ها به انقلاب را می‌توان یکی از نشانه‌های یوم الله بودن ۱۳ دی ماه، روز تشییع سردار دل‌ها عنوان کرد.
ارسال نظرات