خبرهای داغ:
حق لطفی عنوان کرد: در 24 هزار و 690 کیلومتر باند از سطح جاده های استان عملیات برف روبی انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۳۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگلر خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در عملیات راهداری دیشب تمامی راه‌های اصلی استان برف روبی شده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: درطول زمان بارش برف و عملیات راهداری درسطح محورهای مواصلاتی استان بیش از 3 هزار 790 تن ماسه و نمک استفاده شده و در 24 هزار و 690 کیلومتر باند از سطح جاده های استان عملیات برف روبی انجام شده است.

به گفته حق لطفی از آغاز اجراي عمليات راهداري زمستانی در سال جاری 350 نفر از پرسنل راهداري استان قزوين به صورت شبانه روزی و با استفاده از 300 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نيمه سنگين در 26 راهدارخانه استان مستقر و در قالب ۳۰ اکیپ، عمليات راهداری را در جاده های استان انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: از ساعات اولیه آغازش بارش برف راهداران با استقرار در محورهای استان اقدام به ایمن‌سازی جاده‌ها از طریق نمک‌پاشی و برف روبی و همچنین امدادرسانی به هموطنان در راه نمودند.

حق لطفی با اشاره به مسدود بودن 147 راه روستایی استان افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته بزودی عملیات بازگشایی راه های روستایی آغاز خواهد شد.

 

1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها