خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

ارتقاء کیفیت اجرای پروژه های شهری با نظارت نامحسوس امکان پذیر است

شهردار و رئیس شورای شهر قزوین با رییس کل دادگستری استان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۴۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در این دیدار گفت: فضای ایجاد شده در شهر نشانه وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین با کلیه مسئولین بوده بنابراین هدف از کار و تلاش همه باید رضایت خداوند متعال و مردم باشد.

رییس کل دادگستری استان افزود: شهروندان از شهرداری توقع انجام فعالیتهای اورژانسی را دارند که در کمترین زمان ممکن به انجام برسد و سریع بازخورد آن را ببینند .

این مقام ارشد قضایی استان گفت: اگر شهرداری در مسیر قانون حرکت کند دستگاه قضایی تمام قد از او حمایت خواهد کرد، شهرداری وظیفه صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال و عمومی را دارد.

وی گفت: در سطح شهر کارهای خوبی در زمینه امور شهری انجام شده یا در حال انجام است، اما جهت ارتقاء کیفیت اجرای این امور شایسته است اعضای شورا به صورت نامحسوس ناظر انجام پروژه‌ها باشند.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: کار های مهمی وجود دارد که امیدوارم در دوره باقی مانده شهرداری اموری را که باید تکمیل شود از قبیل حل مشکلات پسماند، ساماندهی بحث جذب نیروهای مورد نیاز شهرداری، نظارت جدی بر مصرف بوجه فرهنگی شهرداری جهت ارتقاء مسائل فرهنگی و کمک به سازمانها و نهادهای فرهنگی با رعایت مقررات قانونی، حل مشکل کمربندی نسیم شمال با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، ساماندهی رودخانه هایی که از داخل و حاشیه شهر می گذرد، آینده نگری حداقل پنجاه سال در طرح های شهری به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: در خصوص اجرای پروژه های عمرانی و شهری بهتر است که مناطق محروم در اولویت باشند.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها