مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه عنوان کرد: کسانی نظام  را متهم به ترور و دروغگویی می‌کنند که بنیادشان مبتنی بر ترور و دروغ است.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۷۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی، دکتر جوادی مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به حوادث دو هفته گذشته بیان داشت: برآیند این حوادث نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است و دشمنان از این قدرت نوظهور دچار سردرگمی و رعب شده‌اند.

وی ادامه داد: اهرم های اقتدار این نظام، ملت مومن و آگاه و رهبری هوشمندانه و شجاعانه و نیرو‌های مسلح و در راس آنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

دکتر جوادی گفت: بی دلیل نیست که دشمنان با تمام امکانات خود این سه اهرم اقتدار را مورد هجمه قرار می‌دهند. تشدید تحریم‌های ظالمانه برای فشار حداکثری به ملت است تا دست از آرمان های مقدس بردارند. اسلام و رهبری  و ولایت فقیه را تخطئه می‌کنند تا اساس وحدت ملت را تخریب کنند، سرداران سپاه را با جنگ سخت و نرم ترور می‌کنند تا امنیت و ثبات را تاراج کنند.

وی افزود: کسانی نظام  را متهم به ترور و دروغگویی می‌کنند که بنیادشان مبتنی بر ترور و دروغ است.

 جوادی در ادامه سخنان خود به سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت سقوط هواپیما و بزرگ‌نمایی آن که می‌تواند دهها عامل شناخته شده و ناشناخته داشته باشد و احتمال جنگ الکترونیکی  و ایجاد اختلال  در سیستم‌های پدافند داده می‌شود آن هم در شرایط بسیار پیچیده و حساس آماده باش صد در صدی،که امکان بروز خطای انسانی بسیار بالاست.

دکتر جوادی گفت:سردار حاجی زاده یک فرمانده توانمند و یک نخبه مدیریتی است و خود، سردار سلیمانی دیگریست که خدمات او در عرصه هوا و فضا ماندگار است و برخلاف خیلی از افراد مسئولیت گناه ناکرده را با شجاعت و فداکاری پذیرفت و کشور و ملت ما در عرصه مدیریت،سیاست ،اقتصاد،خدمت رسانی به چنین تفکرو بینش و روحیاتی نیاز دارد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره فرمایش امام خمینی(ره) گفت: اگر سپاه نبود کشور نبودنه تنها ایران خاور میانه هم نبود و شاید صهیونیسم طرح نیل تا فرات، آمریکا طرح خاورمیانه بزرگ را رقم زده بودو این ناکامی دلیل عصبانیت و توحش آنهاست. 

                                                                                                                   

ارسال نظرات