کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی مسیر و حرکت انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد، اظهار داشت: شاگردان و پرورش یافتگان شهید سلیمانی ادامه دهندگان مسیر شهید خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۹۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، برادر فتح الهی در نشست بصیرتی سیاسی ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺳﻴﺎﺳﯽ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﻧﺎﺣﻴﻪ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ بسیج امام هادی(ع) ﻭ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺟﻤﻌﯽ ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺪﺍﺭﺍﻥ ﻭ ﺑﺴﻴﺠﻴﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﺣﻴﻪ ﺩﺭ ﺣﺴﻴﻨﻴﻪ ﺷﻬﻴﺪ سپهبدحاج قاسم سلیمانی این ناحیه اظهار داشت: محرومیت‌زدایی، آبادانی کشور، پشتیبانی از دولت، حمایت از ملت، سازندگی در عرصه‌های مختلف، مقابله با تهدیدها، مبارزه بی امان با استکبار و زورگویان عالم و حضور در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه از جمله وظایف سپاه است.

با شهادت سردار سلیمانی مسیر و حرکت انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد

وی افزود : با رفتن سردار سلیمانی مسیر و حرکت ایشان متوقف نخواهد شد و مسیر و اهداف ایشان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و مسلمین بدانند شهادت این سردار محبوب علاوه بر وحدت و انسجام در کشور بلکه سبب وحدت در جهان اسلام و شادی آنها زودگذر و تبدیل به عزا خواهد شد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت:آمریکایی‌های تروریست قدرت محاسباتی خود را از دست داده اند و طبق فرمایشات رهبری که امریکا رو به افول است روشن است که اقداماتشان در منطقه در بی تدبیری در حال عمل است.

وی ابراز داشت: مسلماً سلیمانی ها مسیر سردار را ادامه خواهند داد شاگردان و پرورش یافتگان سردار ادامه دهندگان مسیر شهید خواهند بود.

فتح الهی  با اشاره به سانحه دلخراش سقوط هواپیما تأکید کرد: حادثه به هر دلیلی که اتفاق افتاده و باید در عین بررسی علل آن به مرحله بعد از وقوع تمرکز داشته باشیم و مانع از تحلیل‌های نادرست و غلط شویم و اجازه سوء استفاده دشمن را ندهیم.

 

خبرنگار بسیجی: رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها