خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) غرب کشور:

دعوای امروز بین ایران و آمریکا نیست بلکه بر سر حق و باطل است

مسئول قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) غرب کشور گفت: در جهان امروز دعوا، دعوای ایران و آمریکا نیست بلکه دعوا بر سر حق و باطل است و ما همیشه خود را باید ارزیابی کرده و جایگاه خود را در این دعوا مشخص کنیم.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۱۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

دعوای امروز بین ایران و آمریکا نیست بلکه بر سر حق و باطل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار مهدی صدیق در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و سرهنگ شهید «شهروز مظفری‌نیا» در روستای ساریجلو زادگاه شهید «مظفری‌نیا» اظهار داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن نام و یاد پیامبر(ص) و اسلام بوده و هستند.

وی افزود: در زمان معاصر امام خمینی(ره) با هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه رهبری معظم انقلاب اسلامی با هدایت‌های حکیمانه این انقلاب و سربازان رشید اسلام، دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشتند.

مسئول قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) غرب کشور  گفت: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و همرزمانشان در راه دفاع از انقلاب و اسلام ناب محمدی  قدم برداشته و کارهای خود را با اخلاص و توکل پیش برد و با نزدیکی به ولایت خود را رزمنده‌ای کوچک در راه اسلام می‌دانست و این رمز بزرگی و محبوبیت این شهیدان عزیز است.

وی ادامه داد: همه ما اگر اخلاص و توکل را سر لوحه رفتار و کردار خود قرار دهیم به طور قطع پیروزی از آن رهروان راستین اسلام است.

سردار صدیق ابراز داشت: در جهان امروز دعوا، دعوای ایران و آمریکا نیست بلکه دعوا بر سر حق و باطل است و ما همیشه خود را باید ارزیابی کرده و جایگاه خود را در این دعوا مشخص کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات