مسئول راهبردی سپاه ثاارالله استان کرمان:خدمات به صورتی طراحی شده که صرفا با اتمام یادواره پایان نمی پذیرد و همچنان در مناطق محروم ادامه دارد ضمن این که خدمت رسانی به مردم عشایر این منطقه برای همیشه خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۱۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نیازعلی حیدری زاده مسئول راهبردی سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با برگزاری یادواره ۱۲۰۰شهید عشایر در کرمان گفت:فعالیت های متعددی در این یادواره صورت گرفته اما بیشتر فعالیت ها در چهار قالب سلامت، اجتماعی ، عمرانی و فرهنگی صورت گرفته است.

وی توضیح داد: در حوزه سلامت کارهای انجام شده در قالب طرح شهید رهنمون با خدماتی چون داندانپزشکی، مامایی و سایر خدمات پزشکی در مناطق محروم استان و به خصوص در مناطق عشایری انجام شده است.

حیدری زاده با بیان اینکه در حوزه اجتماعی ارائه خدمات را در قالب میز خدمت در دستور کار قرار داده ایم، ادامه داد: طرح های متعدد دیگری از خدمات رسانی از جمله صنعتی و کشاورزی نیز از اهداف این یادواره است.

وی بیان کرد: فعالیت حوزه عمرانی عمدتا توسط بسیج دانشجویی از جمله ساخت مدرسه در مناطق عشایری، ساخت و تعمیر منازل در مناطق محروم انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی حضور فعال طلاب در مناطق محروم پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی آن منطقه ضمن برگزاری جلسات متعدد روشنگری در رابطه با خصوصیات شهدا ارائه داده شده است.

وی در پایان بیان کرد: این خدمات به صورتی طراحی شده  که صرفا با اتمام یادواره پایان نمی پذیرد و همچنان در مناطق محروم ادامه دارد ضمن این که خدمت رسانی به مردم عشایر این منطقه برای همیشه است.

ارسال نظرات