فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: یکی از توانمندی های مورد نیاز مدیران برای برنامه ریزی صحیح، شناخت و مطالعه کامل محیطی است که در آن به خدمت می پردازند.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۳۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
شناخت محیط یکی از اصول برنامه ریزی مدیران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در جلسه شورای اداری بخش بیارجمند با حضور امام جمعه و مسئولین ارشد شهرستان اظهار کرد: مدیر باید با اطلاع از فرصت‌ها و تهدیدها، نقاط قوت و ضعف را بشناسد و بر اساس امکاناتی که در اختیار دارد وهدفی که برای آن تعیین شده است به برنامه ریزی بپردازد.
وی رضایتمندی مردم را نیاز امروز جامعه برشمرد و تصریح کرد: آنچه که تاکنون مقام معظم رهبری برآن تأکید کردند اعتمادسازی در بین مردم و جلب رضایت آنان است که بخشی از آن در اختیار مدیران است و به راحتی حاصل می‌شود.
معاون استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت وجود روحیه جهادی و دلسوزانه در بین مسئولان، ابراز کرد: مدیر باید اندکی جسارت به خرج دهد و بتواند از اختیارات خود برای انجام کار و حل مشکلات مردم استفاده کند.
فخری سوء مدیریت را یکی از دلایل از بین رفتن اعتماد مردم دانست و افزود: خوشبختانه در استان سمنان مدیران دلسوز و پای کار هستند و با تلاش بیشتر می‌توان با تکیه بر اعتماد مردم به توسعه و امنیت پایدار دست یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها