به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :دانش آموزان دبستان شهید نواب صفوی زرند با استفاده از مواد دورریختنی نمایشگاهی در 4 غرفه برپا کرده اند. و خلاقانه دست سازه های خود را به نمایش گذاشتند
کد خبر: ۹۲۰۹۷۴۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
دانش آموزان آموزشگاه نواب صفوی زرند از مواد دورریختنی نمایشگاهی در ۴ غرفه برپا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جریان افتتاح نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان دبستان شهید نواب صفوی گفت: دانش آموزان دبستان شهید نواب صفوی با استفاده از مواد دورریختنی نمایشگاهی در ۴ غرفه برپا کرده اند. خلاقانه دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند

وی افزود: این نمایشگاه با بیش از ۷۰ اثر شامل دست سازه‌های الکتریکی، کارتنی و چوبی در ۴ غرفه به مدت یک هفته در معرض دید دانش آموزان و اولیاء قرار دارد.

یاداشت خبرنگار:

به نظر من در دنیای مدرن امروز، بازیافت فقط به زباله های‌تر و خشک و جدا کردن آن‌ها خلاصه نمی‌شود. بلکه هر آن چیزی را که بتوانیم مجددا با روش‌های جدیدتر به کار ببریم نوعی بازیافت محسوب می‌شود. این کار نه تنها صرفه جویی در هزینه‌ها را به دنبال دارد بلکه با کمک زیادی به خلاقیت افراد و تغییر دکوراسیون در کم‌ترین زمان ممکن می‌شود. فقط کافی است نگاهی دقیق‌تر به محیط اطراف بندازیم و داشته هایمان را با فکری جدید و نو بررسی کنیم. واز هیمن حالا کار خود را آغاز نمائیم.

برای ایجاد تنوع در قسمت‌های مختلف منزل بدون صرف هزینه می‌توانید با استفاده از ابزار‌های ساده و وسایل غیر قابل استفاده و دور ریختنی و با به کارگیری احساس هنری و خلاقیت وسایل دکوری زیبا می‌توانید کاردستی با وسایل دور ریختنی زیبا ایجاد نمایید.

در واقع برای تغییرات حتما نیازی به صرف هزینه بالا نیست و با وسایل موجود می‌توان خانه را به زیبایی چیدمان کرده و زیبایی آفرید. با این کار هم در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و هم از وسایل بی استفاده، دکوری‌های زیبا و وسایل کاربردی برای خانه خود درست کرده اید؛ و با الهام گرفتن از آموزش‌ها می‌توانید برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه خود دست به کار شده و از آن‌ها لذت ببرید.
خبرنگار :غلامرضا نورالدینی
ارسال نظرات