اکیپی متشکل از فرماندهی سپاه دیواندره و مسوول نمایندگی و مسوول اطلاعات و اعضای شورای تامین شهرستان ضمن حضوردرقرارگاه حمزه سیدالشهدا انتصاب جدید حجت الاسلام جلیلی را به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه درقرارگاه حمزه را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۹۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اکیپی متشکل ازفرماندهی سپاه دیواندره و مسوول نمایندگی و مسوول اطلاعات و اعضای شورای تامین شهرستان ضمن حضوردرقرارگاه حمزه سیدالشهدا انتصاب جدید حجت الاسلام جلیلی  را به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه درقرارگاه حمزه را تبریک گفتند.


دراین دیدارحجت الاسلام جلیلی طی سخنانی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، ملت ایران پرچم دار عزت و سربلندی در منطقه و جهان است و اقتدار نظام اسلامی است که سلطه گران غرب را به کرنش واداشته است.


حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره نیزافزود: امسال تاکنون بیش از 30 طلبه و روحانی در پایگاه ها و واحدهای مختلف سپاه شهرستان حضور پیدا کردند والحمدلله به واسطه حضوراین روحانیون تمامی برنامه های نیروی زمینی صد درصد انجام شده است.


صمدمحمدعلیزاده فرمانده سپاه شهرستان نیز یاد آورشد: در هر مسئولیتی که قرار داریم نیاز است قشر مستضعف مورد توجه قرار گیرند و اصل عدالت و برابری در بین مردم به معنای واقعی پیاده سازی شود.

وی عنوان نمود:با برادری و تعامل در راستای تحقق اهداف تلاش کنیم تا همگان از ثمرات آن بهره مند شوند والحمدلله همدلی و وحدت بسیار خوبی بین مسئولین شهرستان وجود دارد که این مهم نوید بخش آینده ای روشن است.

 

انتهای پیام/7727

 

ارسال نظرات