رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از برگزاری سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر برای سومین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۰۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی‌عباس داودنیا در اظهار کرد: هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره‌گیری از این هنر جهانی می‌توان آثاری منطبق با ارزش‌های جامعه اسلامی خلق کرد.


وی افزود: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای سومین سال متوالی و با استفاده از ظرفیت نخبگان هنر کارتون و کاریکاتور استان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر برگزار می‌کند.

داودنیا به محور‌های برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، ترامپ و صهیونیسم جهانی و انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی جهانی از جمله محور‌های این جشنواره است.

وی همچنین به شرایط جشنواره اشاره کرد و گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر ۶ اثر ارسال کند و آثارارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد، اما می‌توانند منتشر شده باشند.

وی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکر شده نسبت به ارسال آثار اقدام نمایند.

داودنیا خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ بهمن ماه جاری خواهد و تاریخ داوری آثار ۱۱ همین ماه ۹۸ بوده و تاریخ اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه نیز دوازدهم خواهد بود.

وی افزود:هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی (kurdewaricartoon@gmail.com) ارسال کنند.

داودنیا اظهار کرد: هنرمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۹۱۱۷۸ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات