خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

افتتاح اردوگاه درمان کار و صیانت از معتادین متجاهر استان کرمان

اولین اردوگاه درمان کار و صیانت معتادین متجاهر استان کرمان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی و با همت و همکاری سپاه ثارالله استان و معاونت اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و فردا در دوم بهمن ماه افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۲۰۹۹۳۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

سرتیپ دوم پاسدار مهدی کلیشادی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به افتتاح کمپ ترک اعتیاد معتادین متجاهر در شهر کرمان گفت: فردا چهارشنبه مورخ دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اولین اردوگاه درمان کار و صیانت معتادین متجاهر استان کرمان با همت و همکاری سپاه ثارالله استان و معاونت اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین افتتاح می شود.
وی افزود: کمپ کرامت معتادین متجاهر با مشارکت سپاه استانی همچنین سازمان بسیج مستضعفین در محل اردوگاه دهکده مقاومت با ظرفیت اولیه ی ۲۵۰ نفر و همچنین ظرفیت نهایی ۵۰۰ نفر آماده بهره برداری است.
کلیشادی تصریح کرد: در این کمپ از بخش های تخصصی درمان روانشناسی کارگاه های فرهنگی مذهبی ورزشی و همچنین فنی حرفه ای و توانمندسازی و اشتغال زایی استفاده شده است.
وی عنوان کرد: شبکه صیانت از معتادین برای پیشگیری از افراد جامعه و جلوگیری از به دام افتادن آنها در کام تلخ اعتیاد به همت پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی کمک به ارگانهای فعال در زمینه مبارزه با اعتیاد همچون ناجا سازمان مبارزه با مواد مخدر ایجاد شد.
بر همین اساس یکی از اولویت های سپاه و بسیج مبارزه و پیشگیری از همه گیر شدن معتادین با حذف شبکه توزیع و مبارزه با توزیع کنندگان خرد موادمخدر و همکاری با ناجا و قوه قضاییه است.
کلیشادی افزود: ما در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برای معتادین غیر متجاهر نیز برنامه ریزی های انجام دادیم که این افراد تحت درمان های ویژه قرار می گیرند که این درمان ها در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.
شایان ذکر است که همزمان با افتتاح اردوگاه درمان کار و صیانت از معتادین متجاهر استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس اردوگاه ترک اعتیاد معتادین متجاهر استان قم افتتاح می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها