حجت الاسلام مومنی مطرح کرد:

شلیک 35 تیر به بدن یک شهید در فتنه 96 / برخی از هنرمندان چرا آن روز سکوت کردند؟

هنرمندان و ورزشکاران در سایه رشادت های شهیدان به مشهوریت رسیده اند وباید مراقب اظهار نظرهای خود باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.
کد خبر: ۹۲۰۹۹۳۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شامگاه دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.

شلیک 35 تیر به بدن یک شهید در فتنه 96 / برخی از هنرمندان چرا آن روز سکوت کردند؟

 

حجت‎الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی استاد حوزه علمیه در این مراسم درباره جایگاه بی‌نظیر حضرت زهرا(س) نزد معصومین و مشکلاتی که حضرت زهرا(س) در زمینه ولایت مداری متحمل شدند سخنرانی کرد که قسمت هایی از آن درادامه می آید:

*دشمن و خط نفاق سعی دارند مردم را از ارزش‌ها دور کند و به همین دلیل باید نسبت به خط نفاق هشیار بود.

دشمن در فضای مجازی در حال شبهه افکنی است و نسل جوان باید نسبت به این فتنه ها مراقب باشد.
تشییع سردار سلیمانی و نماز جمعه هفته گذشته یک رفراندوم بزرگ در جواب کسانی بود که دم از رفراندوم می زدند.
*هنرمندان و ورزشکاران در سایه رشادت های شهیدان به مشهوریت رسیده اند وباید مراقب اظهار نظرهای خود باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

*دشمن در راستای ولایت ستیزی، شبهه افکنی و تحقیر مسلمانان فعالیت می کند و با دروغ، ارعاب، جوسازی و هوچی گری برنامه های خود را دنبال می کند.

شلیک 35 تیر به بدن یک شهید در فتنه 96 / برخی از هنرمندان چرا آن روز سکوت کردند؟

 

* مادر شهید حدادیان که در فتنه ۹۶ در تهران به شهادت رسید به من گفت که ۳۵ تیر به فرزندم زدند و پاهایش را تکه تکه کردند و در نهایت سرش را زیر ماشین له کردند که باید پرسید برخی از هنرمندان چرا آن روز سکوت کردند؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار