خبرهای داغ:

برگزاری جلسه شورای اداری با حضور فرمانده سپاه لالی و جمعی از مسئولان شهرستان

جلسه شورای اداری با حضور فرمانده سپاه ناحیه لالی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۲۱۰۰۷۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی؛

قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه لالی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت؛

هر انسانی در طول دوران زندگی دنیوی یک دفتر دارد، برخی این دفتر زندگی را خوب شروع کرده اما بد تمام می کنند، برخی هم بد شروع می‌کنند اما دری درون آنها است که این در یه روزی شکوفا شده و عاقبت بخیر شده و برگ آخر دفتر زندگی به خوبی نوشته و بسته می شود، این افراد در تاریخ زیاد هستند افرادی بودند که جانباز جنگ بودند و در رکاب ائمه‌ شمشیر زده اما عاقبت بخیر نشدن.

گوروی ادامه داد؛ یکی از مولفه های مهم در حفظ نظام اسلامی بصیرت است، بصیرت یعنی در شرایط غبار آلود حق از باطل تشخیص داده شود، بنابر این هر زمان دیدیم توپخانه تبلیغاتی دشمن یک نهاد یا یک جریان را مورد هدف قرار می‌ دهد آن نهاد و آن جریان حق است و اگر از آنها تعريف و تمجید کرد بدانیم که در کار آنها ایراد و اشکال اساسی است.

وی به پیام رهبری اشاره و گفت؛ مقام معظم رهبری امام خامنه ای به ایام الله اشاره نمودند، ایام الله یعنی روز نعمت اللهی برای مؤمنان و صالحان و روز عذاب برای مشرکان و استکبار است، بعد از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جمعیت‌ چند میلیونی در تشییع جنازه شرکت کرده و این حرکت یعنی تایید حرکت و مکتب مقاومت در مقابل استکبار و نه گفتن به سازش و تسلیم در مقابل استکبار این حرکت یکی از مصادیق ایام الله است.

فرمانده سپاه ناحیه لالی ادامه داد؛ حرکتی دیگر در هم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد آمریکایی در عراق که هژمونی این ابر قدرت به دست پاسداران اسلام شکسته شد و هیمنه آمریکا برای همیشه فرو ریخت.

گوروی گفت؛ وظیفه ما مسؤلان و مردم این است که این ایام الله را زنده نگهداریم و نگذاریم موضوعات دیگر باعث شود این حماسه ها و ایام الله در جامعه فراموش شود.

وی در پایان تصریح کرد؛ جان کلام خطبه های نماز جمعه این بود که باید قوی شویم، قدرتی همه جانبه،
با مولای خود عهد می بندیم که قوی هستیم، قوی تر و قدرتمند تر خواهیم شد، در تمام ابعاد هم مادی و هم معنوی، ان شاء الله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها