جانشین فرمانده سپاه میانه

سردار سلیمانی یک مکتب بود

جانشین فرمانده سپاه میانه با اشاره به اینکه شهادت سردار، تاریخ جدیدی را در منطقه و جهان رقم زد و فصل جدیدی از تاریخ آغاز شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی یک فرد معمولی نبود بلکه یک مکتب بود. او متعلق به همه آزادیخواهان جهان بود و با شهادتش، وفاق ملی ایران و وحدت استکبارستیزان عالم را مستحکم تر کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی در کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و باقرالعلوم با بیان اینکه خون بهای حاج قاسم، اخراج کلیه نیروهای آمریکایی از منطقه است، انهدام پایگاه عین الاسد را سیلی کوچکی برای اعلام هشدار به استکبار تلقی کرد و گفت: این حمله موفق موشکی، نمایشی برای نشان دادن میزان بُرد و قدرت نظامی انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار، تاریخ جدیدی را در منطقه و جهان رقم زد و فصل جدیدی از تاریخ آغاز شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی یک فرد معمولی نبود بلکه یک مکتب بود. او متعلق به همه آزادیخواهان جهان بود و با شهادتش، وفاق ملی ایران و وحدت استکبارستیزان عالم را مستحکم تر کرد.

 روحی اخلاص را مهمترین خصوصیت سردار سلیمانی عنوان کرد و با اشاره به فرمایشات رهبری یادآور شد: در هر سنگری اگر با اخلاص حرکت کنیم، آن سنگر، سنگری با برکت خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین گفتمان انقلاب در بین دانش آموزان و جوانان و تحکیم و تقویت ارتباط بین مدارس با مساجد، مطالبات رهبری از جوانان و جایگاه جوانان در عملیاتی شدن بیانیه گام دوم را یادآور شد و افزود: بایستی هر چه در توان داریم در جهت افزایش شناخت و معرفت در جوانانمان گام برداریم.

   مدیر آموزش و پرورش میانه نیز در کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی با یادآوری اینکه هدف سند تحول بنیادین، تربیت انسانهایی در تراز جمهوری اسلامی است بر لزوم توجه جدی و تلاش برای تربیت دانش آموزان بر مبنای آموزه های فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی و صدور این فرهنگ بر سراسر جهان تاکید کرد.

   یوسف ساجدی فر ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از هموطنان در حوادث اخیر با تبیین رشادت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت منطقه برای برگزاری با شکوه جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در این زمینه با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی خبر داد.

وی افزود: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان نماد اقتدار و عظمت ملی، از مهمترین و موثرترین برنامه های ما در طول دهه فجر خواهد بود.

ارسال نظرات