خبرهای داغ:
معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

یادواره لاله های روشن همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

حجت الاسلام انصاری گفت:امسال ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در تمام مدارس نواحی چهارده گانه استان برگزار خواهد شد. هدف برگزاری این یادواره ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان لاله های روشن می باشد.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۸۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس استان با عنوان لاله‌های روشن خبر داد.

وی گفت: این یادواره با محوریت شهدای دانش‌آموز و فرهنگی برگزار می شود که استان قزوین دارای 256 شهید دانش آموز و 58 شهید فرهنگی می باشد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارکرد: امسال ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در تمام مدارس نواحی چهارده گانه استان برگزار خواهد شد. هدف برگزاری این یادواره ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان لاله های روشن است.

حجت الاسلام انصاری عنوان کرد: چهل دانش آموز، چهل مدرسه، چهل شهید محوریت این طرح بزرگ ملی در سطح مدارس کشور است که همزمان در چهل و یکمین سالروز دیروزی انقلاب اسلامی در شانزدهم بهمن ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: همچنین در روز 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شعید و روز شهید، برنامه استانی یادواره شهدای فرهنگی برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برنامه های این معاونت در ایام الله دهه فجر گفت: دیدار با خانواده شهدا، حضور بر مزار شهید، تهیه زندگی نامه شهید، مصاحبه با دوستان شهید، نصب تمثال شهید در مدرسه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در بین دانش آموزان، دعوت از خانواده و دوستان و همرزمان شهی، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا از برنامه این ایام می باشد.

 

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها